Te vroeg of?

Hoi Dames,

Ik weet het even niet meer (ben ik mezelf misschien een beetje gek aan het maken?
Mijn verhaal:
Ik heb in januari een mk gehad.
Vanaf 5 april is mijn cyclus weer opgang gekomen, gemiddeld 26 a 27 dagen.

Op zaterdag 29 juli ben ik begonnen met ovulatietesten (zie foto).
Op dinsdag 3 augustus was mijn piek, dus 5/6 augustus als het goed is mijn eisprong gehad.
Voor mijn eisprong zijn wij 31 juli en 1 juli aan het klussen geweest. Daarna was mijn partner ziek.

Ik zou 15 of 16 augustus (gister of vandaag ongesteld moeten worden).
Vorige week had ik erg pijn in mijn bovenbenen, steken in mn lies en geïrriteerde ogen (dat laatste had ik ook bij de zwangerschap van onze zoon).

Ik heb gisteren ochtend een test van Sensitest gedaan. Er was een erg lichte streep te zien.
Vanmorgen zo'n zelfde test gedaan en de streep was niet donkererder.

Door mijn mk in januari ben ik angstig en hoop ik zo dat het dit keer goed zal gaan.
Morgen moet de streep toch eigenlijk wel donkerder zijn?

Hoi Liset, 
Ik neem aan dat je bedoelt dat je een tweede streep zag? Als je twee strepen hebt, dan zijn dat gewoon twee strepen en mag ik je gerust feliciteren! Je HCG hormoon stijgt iedere 48 uur, dus als je besluit om weer te testen voor de zekerheid, kun je dit beter elke keer na twee dagen doen in plaats van de volgende dag. Ik heb ook gelezen dat bij sommige mensen de Sensitest licht blijft, en ondanks dat ze toch gewoon echt zwanger zijn. Dus dat is blijkbaar ook bij iedereen anders. Of je een lichte streep hebt, zegt niets over een (eventuele) miskraam, dus vaak kun je daar niets aan aflezen. 
Geniet er vooral lekker van en hopelijk ben je zo wat gerust gesteld! 
Groeten, Jomie 

Toen ik er vorig jaar achter kwam dat ik zwanger was, heb ik ook op twee verschillende dagen getest, met 2 dagen er tussen. Hoe wel de eerste test heel licht was, was het voor mij de bevestiging van wat ik voelde in mijn lichaam. 
Mijn man geloofde me niet. Twee dagen later nog een keer getest en toen de duurdere digitale test can clearblue gebruikt. Niks geen tuur streepje. Direct zwanger 1-2 weken. Pas bij deze bevestiging geloofde mijn man het 
;-)

Succes met alles! 

Zie je wel! Gefeliciteerd haha! En nu lekker gaan genieten. Het feit dat je nu dus pas 3-4 weken zwanger bent (digitaal geeft aan wanneer de bevruchting geweest zou zijn, dus je mag 2 weken 'extra' tellen, maar dat wist je vast al), kan er goed voor gezorgd hebben dat het streepje nog niet super donker werd. Ik hoop dat je er nu van kunt genieten! 

Terug
Bovenaan