Te vroeg ongesteld?!

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

ik ben nieuw hier op het forum maar kijk al regelmatig naar opbeurende woorden die jullie weten te geven aan andere vrouwen en die mij dan ook weer helpen. Zelf woon ik in het buitenland en heb weinig mensen om dit mee te delen. Ik durf er niet te veel met mijn man over te praten want ik ben bang dat hij denkt dat ik er te veel mee bezig ben.
Ik heb begin mei mijn Mirena spriraal laten verwijderen en heb sinds die tijd een cyclus van exact 28 dagen. Sterker nog mijn ongi komt altijd op ongeveer het}zelfde tijdstip. Best wonderlijk want ik ben nooit hormoonloos sinds 12 jaar (ben nu 28) Nu ben ik 3 dagen te vroeg ongesteld geworden en het is naar mijn idee een mengsel van oud (70%) en nieuw bloed. Ik voel me draaierig en misselijk en heb bijna geen eetlust en ik voel me ook niet ECHT ongesteld. Ik durf bijna niet te testen want ik ben bang voor een teleurstelling.

Hoi Mariposa
Leuk dat je ook mee kletst op dit forum! Hier kan je af en toe heerlijk even van je af schrijven..
Ik zou nog even afwachten als ik jou was of het doorzet en anders gewoon een test doen op je NOD dan heb je gelijk zekerheid..
Kan namelijk een innestelingsbloeding geweest zijn, maar soms houdt je lichaam je ook goed voor de gek en voel je van alles terwijl je niet zwanger bent. ( heb ik ook last van gehad! )

Succes verder!
Gr Sola

Hallo Sola,

dank je voor je reactie. Ik heb vandaag mijn NOD en heb besloten toch een test te gaan doen. Ik las net dat je afgelopen maandag positief hebt getest..Gefeliciteerd! Het helpt enorm om te weten dat je niet de enige bent die al deze onzekerheden en vragen hebt.

Groetjes
Mariposa

hoi mariposa,

hoe is het afgelopen met testen???
gr marjan

Welkom op het forum, en het is heerlijk om te lezen hoe andere meiden het ervaren en idd van je af schrijven is erg fijn omdat je je man niet steeds lastig wilt vallen.
Die begrijpen toch niet wat wij precies voelen.
Misschien toch een testje doen?

Groetjes Es

Hallo lieve meiden,

wederom bedankt voor jullie berichten. Ik heb gisteren inderdaad een test gedaan en ... negatief. Even een paar tranen en we gaan weer door met klussen! Ik woon in een klein dorp in centraal amerika en daar worden de meiden op hun 14e bij bosjes zwanger terwijl ze bij wijze van spreken nog met de barbies spelen. Raar dat dingen zo lopen...

Liefs Mariposa

Terug
Bovenaan