te vroeg ongi

A

Anoniem

Guest
Nou, is dat wat. Op dag 17 had ik een positieve ovulatie test en dag 25 ben ik ongi geworden. Hoewel mijn temp. 37.1 blijft. Ik zit nu op dag 28 en mijn temp is nog steeds 37.1. Wel raar hoor. Ik had verwacht dat mijn cyclus 31 dagen zou duren. Want 17+14 is 31.
Wel erg jammer. Want als alles goed was blijven gaan vorig jaar was ik 17 januari moeder geworden. Ik had zo gehoopt dat ik voor die datum weer zwanger mocht zijn. Maar helaas.

En Miep, bij jou klinkt het wel hoopvol. Ik duim voor je.

Liefs Nance

Hoi Nance!

Tjee, erg verwarrend allemaal! Kan me voorstellen dat je dit aardig in de war brengt...
Jammer dat het niet gelukt is; het zou idd mooi geweest zijn als je voor januari zwanger geweest zou zijn..
Maar houd je hoofd omhoog en blijf volhouden! Jouw tijd komt vast!

Liefs,

Ginger

Nance

ben jij heel erg ongi?? want dit kan heel goed een innesteling zijn. Een temp die hoog blijft en 7 dagen na een ovulatie kan juist op een zwangerschap duiden.

Liefs
Lies

Je eisprong hoeft niet altijd 14 dagen voor het einde van je cyclus te vallen. Uit mijn cyclus/ovutesten en temperaturen blijkt dat de tweede fase (dus na de eisprong) 12 à 13 dagen duurt. En niet 14 dagen.

Mijn eerste zwangerschap eindigde in een miskraam, gelukkig was ik wel weer zwanger op de uitgerekende datum. Ik kan me voorstellen dat je een beetje met die 17e in je hoofd zit, maar één voordeel, je weet in ieder geval dat je zwanger kan worden.

En wat betreft de volgend eronde, ik duim voor je.

Miep

Terug
Bovenaan