te vroeg testen???

A

Anoniem

Guest
hallo dames!
wie weet hoe zt zit?
mijn nod is op 24 februarie en nu lees ik op andere sites dat je al eerder kan testen of je zwanger bent...
ik zou mijn test volgens babybrabbel al woensdag 22 februarie mogen doen maar kan je dan wel al iets zien ? ik bedoel normaal gesproken moet je toch wachten tot na je nod?
wie weet t en vertel t me dan want ben zo nieuwsgierig of ik zwanger ben maar wil ook weer niet te vroeg gaan testen..
groetjes bianca

hoi bianca,
ik heb de 21ste mijn NOD en ik had de 17de al getest en die test was positief
wel een licht streepje, maar in de gebuiksaanwijzing staat dat ook een licht streepje positief is en ik heb het de 18de nog eens getest en toen was het streepje als donkerder.
maar in principe moet je tot je NOD wachten,maar het kan wel
succes, ik voor je
groetjes jook  

bedankt voor je reactie jook.
gefeliciteerd en hoop dat t mij ook lukt ik ga een dubbele test hale en dan probeer ik woensdag (volgens babybrabbel kan dat) de eerste test en als dat niks uithaalt doe ik de 2e na mijn nod..
dus nog ff afwachten maar he...
groetjes bianca

Hoi Bianca,

Hoe snel een zw-test positief aangeeft, is voor iedereen anders. De een heeft vanaf een vroeg moment als veel HCG hormoon in het lichaam, bij de ander valt dat later pas aan te tonen. Bij mijn vorige zwangerschap gaf de test één dag voor mijn nod nog negatief aan, en op mijn nod zelf pas heel licht positief..

Maar ik zou zeggen; Als de test vóór je nod negatief aangeeft, test dan voor alle zekerheid een paar dagen later nog eens.

Suc6!

Greetz Jenny

Terug
Bovenaan