te vroeg testen

A

Anoniem

Guest
Ik lees vrij regelmatig dat mensen te vroeg testen en bij zwangerschap dan toch al een plusje krijgen. Hoeveel te vroeg zou je kunnen testen?

uhmmmmmmm ik had 3 dagen voor mijn NOD een positieve test, maar das echt uitzonderlijk hoor!!de meeste meiden hier hebben echt pas ongeveer een halve week tot 1,5 week na hun NOD een positieve test! Dus tja te vroeg testen kan lijden tot teleurstelling...

ik wens je veel succes!!

liefs sweety (6w4d zw)

Ik had een dag voor ik ongi moest worden getest en was positief. Echter een week later werd ik ongesteld. Blijkt dat de eerste week juist heel vaak voorkomt dat het toch niet goed gaat. Om dit te voorkomen ga ik nu wel later testen.

Bedankt voor jullie reacties! Ik zal m'n geduld nog even moeten bewaren tot 14aug. Grote kans dat ik nu negatief zal testen en daar zijn de testen toch ietsje te duur voor. Helaas, nog ff volhouden.

spannend he, ik moet ook wachten tot 14 augustus!! Ben benieuwd!!
Succes he!

Hoi meiden,

Ik had al eerder laten weten gevroegd getest te hebben en zondag jl weer negatief. ik heb een lange onregelmatige cyclus van soms wel 6 weken, dus juiste moment bepalen is lastig. Ik denk niet zwanger te zijn maar hou toch nog een beetje hoop. Je wordt er gek van. Ik heb momenteel vakantie, maar ja drink je nu wel of geen glaasje wijn en van de week toch ,aar de tiramisu laten staan, wel zonde van de vakantiestemming. maar goed het is mogelijk voor een goed doel.
Hou jullie op de hoogte

Terug
Bovenaan