te vroeg???

hallo meiden ,
IK had mijn nod gisteren .dus ik ben nu 1 dag overtijd en heb dus vanmiddag gestest en het was negatief .nu is mijn vraag aan jullie :
ben ik te vroeg gaan testen of te laat in de middag . kan het ook zijn dat als ik zwanger ben dat er nog geen genoeg hcg hormoon is dat de test positief maakt .alvast bedankt voor jullie reacties .

LIEFS MC
 
Hallo MC,
Ik denk dat je beter s'morgens kunt testen want dan is je urine geconcenteerder dan later op de dag. Maar het is ook goed mogelijk dat je te vroeg hebt getest en dat er nog niet genoeg hcg in je urine zit. Ik zou zeggen over 3 dagen nog eens testen. Succes ermee !!!

Groetjes Biaggi.
 
Hoi mc,

het kan inderdaad zijn dat je omdat je nog maar zo kort overtijd bent je hcg hormoon nog niet voldoende aanwezig is. en als je dan ook nog smiddags test is dat al helemaal weinig. ze adviseren meestal ook om smorgens te testen dan heeft er namelijk de "hele nacht" hcg gespaard kunnen worden in je urine.

ik weet niet hoelang je al bezig bent, en hoe je cyclus verloopt, maar wij (die al wat langer bezig zijn) houden er dan toch snel rekening mee dat we toch vast niet zwanger zijn!! dan is de teleurstelling niet zo groot!

ik hoop van harte dat het raak bij je is!
laat wat van je horen ok!
xx kimpansee
 
Hoi mc,

Ik ben het met de meiden eens, ik ben nog niet zo lang op dit forum, maar ik heb al heel wat geleerd. Ik zou ook over een aantal dagen nog eens testen en dan zou ik dat inderdaad 's morgens doen, dan zit er inderdaad het meeste hcg in je urine.

Veel succes en laat iets weten he.

grtjs,
Bea
 
Terug
Bovenaan