te vroeg?????

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal
ik ben nieuw hier bij jullie in het forum en ik kom gelijk met mijn eigen "probleem".
ik ben in december gestoptmet de pil en in januari gewoon ongi geworden niet bij gehouden hoeveel dagen er tussen zat, we hebben besloten om aan kinderen te beginnen en ben deze maand niet ongi geworden laatste keer was 9-1.
ik heb al een test gedaan maar deze was negatief.
ik heb klachten zoals: zwaar gevoel in buik, moeheid en misselijkheid, gisteren zelfs met eten koken, wat kunnen jullie me adviseren?
zou het zo zijn??

Hoi Angie,

Ik zou nog even wachten en volgende week nog een keer een test doen. Wanneer heb je getest? Ik ben de 13e ongesteld geworden en als ik een cyclus van 28 heb dan zou ik morgen ongesteld moeten worden....Jij de 9e dus dan heb je nu een cyclus van 32 dagen als ik goed reken.

Wat de symptonen betreft, ik zou het niet durven zeggen. Je lichaam kan je ook goed voor de gek houden, tenminste, dat van mij wel...

Gewoon even afwachten zou ik als ik jou was!

Succes!

Groetjes, Tessje.

hoi hoi

ik heb een dinsdag al getest ik ben uitgegaan van een cyclus van 28 dgn dus als ik die tijd aan zou hiuden zou ik toen 1 dag over tijd zijn. tot op heden nog steeds niet ongi.

ik ga het weekend en anders maandag nog een keer testen dus...
ik hoop het wel!!

jij ook veel succes hoor!!

Hoi Angie, welkom op het forum.

Ik herken het precies zo ging dat bij mij ook de eerste keer. Ik ben in november gestopt met de pil en nu 4 keer ongi geworden (vandaag 4e keer helaas niet zwanger) ik was de laatste keer 10 januari ongi en vandaag dus 3 dagen overtijd, test gedaan en negatief   2 uur later werd ik ongi. Ik had alle syptomen net als jij heel erg vervelend.Ik zal als ik jou was even afwachten want het kan goed zijn dat je een langere cyclus hebt. Ik had bij de tweede keer ongesteld worden een cyclus van 35 dagen. Het is om gek van te worden. Ik heb toen de huisarts gebeld en die zei toen ook dat het na het stoppen van de pil je cyclus heel onregelmatig kan worden. Je moet het maar eens tellen dan weet je waar je  aan toe bent.

Groetjes Suus 1980

Terug
Bovenaan