te vroeg????

A

Anoniem

Guest
hallo ik had afgelopen donderdag   ong moeten worden maar nog niks , ik heb woensdagnacht!! (ik kon niet meer wachten) een test gedaan en die was neg dus ik had zo oke dan zal ik vandaag of morgen wel ong worden want ben eigenlijk altijd op tijd!! maar nu is het zaterdag en er is nog niks!! ik weetdat je lichaam je goed voor de gek kan houden maar ik hoop alleen maar dat er niks meer komt want   wij zijn nu al 20 maanden bezig!!! zou ik de testdantoch te snel hebben gedaan en dat het dan toch misschien zo is!! heeft iemand ooit te vroeg getest en was na een paar dagen toch zwanger???

ik hoop dat iemand een eerlijk antwoord heeft voor mij??!!
tot snel hoop ik ,
                                                                    groetjes wendy

Hoi Wendy,

Ik had ook donderdag mijn NOD. Ook bij mij is er nog geen teken van rode duiveltjes. Ik ben eigenlijk ook nooit over tijd. Dus heb ik vanmiddag maar een test gedaan. Hier kwam niet zwanger uit. Morgenochtend ga ik nog een keertje testen maar dan met ochtendurine. Kijken wat daaruit gaat komen. Ik heb namelijk wel last van bepaalde symptomen. Misse, pijnlijke borsten en errug moe. Heb jij ook al last van enkele symptomen dan?

Groetjes Westie

Hoi daar, het kan best zijn dat je tevroeg getest hebt. want als ik lees hoelang je al bezig bent, is het je meer dan gegund. Ik mag me gelukkig prijzen dat ik al 2 gezonde dochters heb. In elk geval ik duim voor je.
Groetjes Zenna

hallo nee ik heb geen klachten verder dus daarom heb ik zoiets van ik zal van de week toch wel weer ong worden!!! maar ik hoop het natuurlijk van niet,ik moet maandag toch naar de gyn toe en dan hoor ik het verder wel,ik heb wel al twee zwangerschappen gehad dus ik kan wel zwanger worden, maar nu duurt het zolang dat de gyn na wil gaan waar door dat het komt want bij mijn eerste was ik de tweede maand zwanger ( dood geboren bij 28 weken) en mijn tweede was ik de derde maand zwanger dus eigenlijk is het iedere keer heel snel gegaan dus ik ben benieuwd maandag , ik laat jullie iets weten!!
                                                                doei doei

he hoi. ik had dat de vorige maand ook. ik was anderhalve week later dan normaal. 3x getest(negatief natuurlijk), omdat ik normaal ook een zeer regelmatige cyclus heb. dus eigenlijk was ik stiekem al een beetje blij. helaas werd ik na die twee weken toch nog ongi.

Terug
Bovenaan