A
Anoniem
Guest
Dag meiden
Toch weer even een berichtje van mij. Ik ben vandaag voor het eerst naar de gyn geweest, voor een echo van baarmoeder en eileiders. Nu zag alles er goed uit, maar ik bleek al een dominant eitje van 18 mm te hebben - en dat terwijl ik pas op dag 6 zit na mijn menstruatie?!!!! Ik schrok ervan. De gyn gaf aan dat mijn eitje dus ergens in de komende dagen al gaat springen, maar dat mijn baarmoederslijmvlies nog erg dun is, wat een evt innesteling kan bemoeilijken. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe snel groeit een eitje naar 25 mm? (dat is toch ongeveer de grootte als ie gaat springen??!) En is het wel mogelijk om zwanger te worden als je eitje zo vroeg springt? Zoals het er nu naar uitziet gaat m'n eitje al op dag 8 of 9 springen??!!!
De gyn kon (of wilde?) hier niet echt antwoorden op geven, ik moet nu een volgende afspraak maken met de fertiliteitsarts. Hopelijk lukt dat op korte termijn, want mijn bezoekje vandaag heeft me eigenlijk alleen maar meer onzeker gemaakt. Pff , afwachten maar weer.
Groetjes, cee