(te) vroege eisprong????

A

Anoniem

Guest

Dag meiden

Toch weer even een berichtje van mij. Ik ben vandaag voor het eerst naar de gyn geweest,  voor een echo van baarmoeder en eileiders. Nu zag alles er goed uit, maar ik bleek al een dominant eitje van 18 mm te hebben - en dat terwijl ik pas op dag 6 zit na mijn menstruatie?!!!! Ik schrok ervan. De gyn gaf aan dat mijn eitje dus ergens in de komende dagen al gaat springen, maar dat mijn baarmoederslijmvlies nog erg dun is, wat een evt innesteling kan bemoeilijken. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe snel groeit een eitje naar 25 mm? (dat is toch ongeveer de grootte als ie gaat springen??!) En is het wel mogelijk om zwanger te worden als je eitje zo  vroeg springt? Zoals het er nu naar uitziet gaat m'n eitje al op dag  8 of 9 springen??!!!

De gyn kon (of wilde?) hier niet echt antwoorden op geven, ik moet nu een volgende afspraak maken met de fertiliteitsarts. Hopelijk lukt dat op korte termijn, want mijn bezoekje vandaag heeft me eigenlijk alleen maar meer onzeker gemaakt. Pff , afwachten maar weer.

Groetjes, cee

Hi Cee,

Heb hier geen ervaring mee, maar wil je toch even sterkte wensen.

Tijs

Hoi Cee,

Hoe gaat het met je? Ik was toevallig ook weer een keer aan het neuzen op dit forum.
Toevallig ben ik door die ziekenhuis bezoeken helemaal op de hoogte, is het toch nog ergens goed voor... ha ha
Je eitje groeit 2 mm per dag en kan springen vanaf 22 mm ofzo en soms nog bij 26 mm. Is bij iedereen verschillend...... Jeetje dat is wel erg vroeg inderdaad, maar ik heb ook ergens gelezen dat het vanaf dag 10 in je cyclus kan. Volgens mij is het hartstikke normaal hoor! Bij mij is de eisprong pas op dag 18 of 19 bij een cyclus van 26 dagen, en daar doet de gyn absoluut niet moeilijk over.
Meis, ik wens je veel succes toe. En laat je niet gekmaken hoor!

Liefs Suusje

Hoi Cee,

Volgens mij kan het gen kwaad hoor als ie vroeg gaat springen...
Is wel fijn dat je weet dat ie vroeg is toch?
Misschien heb je al die tijd wel verkeerd geklust omdat ie eerder springt...
Dus gewoon gezellig klussen zou ik zeggen...

Alleen wel hopen dat je ietwat dunne baarmoederslijmvlies op tijd wat dikker wordt...zodat de innesteling wat makkelijker kan...denk ik...
Je baarmoederslijmvlies groeit toch ook aan? toch?
Ik hoop dat dit gewoon goede informatie is voor je en je hierdoor wat meer van je lichaam gaat snappen en het lekker snel raak zal zijn...
Succes!
Hoop trouwens dat je toch nog soms even inlogt om ons bij te kletsen meid!

Liefs Linnepinnie

Hoi Cee,
heb er geen verstand van, maar wat de meiden hierboven schrijven lijkt me wel geruststellend. Wel fijn dat je nu weet wanneer je ei gaat springen. Kun je van te voren vrijen en dan heb je gewoon veel kans.
Ik wens je heel veel succes en laat je het ons horen wat het is geworden?
Groetjes V.

Terug
Bovenaan