te weinig aangekomen!!!!

Hallo allemaal,

Gisteren ben ik met mijn zoontje naar het cb geweest.
Hij was maar 120gram aangekomen in 4 weken!
Hij is 13 weken oud en woog gisteren 4430!
Ik geef bv maar het er te weinig voedingstoffen inzitten, ik had echt het idee dat hij goed aangekomen was!  baal hier echt van!
Hij zit nu op 5 voedingen sinds 4 dagen slaapt s'nacht door!
Daar was ik al heel blij van en dan krijg je dit weer!
Nou kolf ik na elke voeding 5 min. om extra te stimuleren en ik moet op mijn voeding letten iemand tips?

Dinsdagmorgen moet ik terug om extra te wegen hoop zo dat het beter gaat!

groetjes

Hoi,

Wat vervelend voor je! Waar ik baat bij heb op de momenten dat ik denk ook te weinig voeding te hebben is een Oudbruin biertje drinken. Ook cashewnoten schijnen een stuwende werking te hebben, maar daar begin ik maar niet aan, omdat ik anders binnen de korstste keren rond ben.

Succes ermee.

Fonske.

Hallo Kim,

Moch je productie inderdaad teruggelopen zijn en je wilt de borstvoeding op gang houden zou je bijje huisarts kunnen vragen om Domperidon-tabletjes. Dit is een middel tegen misselijkheid, maar heeft als bijwerking dat de melkproductie wordt gestimuleerd. Ik kreeg deze tip van een lactatiedeskundige en moet zeggen dat het bij mij prima heeft gewerkt! Ik neem 3x daags 10 mg en binnen enkele dagen moet je resultaat zien.

Volgens de lactatieeskundige werkt het niet bij iedereen, maar het is het proberen waard denk ik. Als je na een dag of 5 niets merkt dan kun je beter stoppen. Werkt het wel, dan kun je er best langere tijd mee door gaan.

Succes!

hallo,

Hier heb ik dus vorige week een topic over geopend. Lees maar eens..
borstvoeding...mijn verhaal......interresant voor iedereen die bv geeft.
Heb hem even omhoog gehaald voor je.

Als je kindje te weinig groeit, en je valt zelf af...kan het dus aan de calorieen liggen.

gr diana

Bedankt voor je reacties!

Maar ik ben dus absoluut geen doorzetter heb ik alweer in de gaten!
Ben vandaag gestopt met bv!
Heb vanaf woensdag om de 2.5 uur aangelegd en daarna nog eens kolven om zo de bv te stimuleren, maar hij was de hele tijd heel slaperig en z'n plasluiers gingen heel sterk omlaag! Vanmorgen pakte hij ineens helemaal niet meer en na een uur te proberen had hij nog niet voldoende gedronken ik kon hem ook niet meer stil krijgen en heb hem toen een fles gegeven van   160ml die was binnen 15 min. op en hij kon weer een beetje lachen na die fles!
Nu heeft hij net z'n tweede fles gehad en hij was zeer tevreden....ik kon hem rustig wegleggen en hij heeft nog en tijdje met zijn vriendjes in de box gebabbeld.
Hij slaapt nu als een!!!!!
Ik vind het erg jammer dat het niet gelukt is met de bv maar als ik nou zie dat hij langzaam weer tevreden word ben ik helemaal gelukkig!
(haal liever een fles uit z'n lachende mondje dan een tepel uit een huilende!)
Ik hoop dat hij nu zo door gaat!

groetjes

Terug
Bovenaan