Te weinig aangekomen?

Hallo allemaal

ik vroeg me af hoeveel jullie nu ongeveer zijn aangekomen, maw: wat is normaal?

Ik ben nog helemaal niets aangekomen. Ben in het begin zo'n 3 of 4 kilo afgevallen en die zijn er wel weer bij, maar ik zat afgelopen week precies weer op mijn start gewicht.

Volgens de verloskundige groeit onze baby goed en volgens schema, dus geen probleem, maar ik vind het toch een beetje raar...

Ik heb ook maar een heel klein buikje, bij de vorige twee was ik veel dikker en resp. 15 en 10 kilo aangekomen.

Hoe zit dat bij jullie?

groetjes Linda

Hoi Linda,

Ik ben nu 25 weken zwanger en ongeveer 6 kilo aangekomen. De verloskunde vond dat netjes.

Ach, als je kindje goed groeit is het toch het belangrijkste.

De schoondochter van een collega van mij is maar 4,5 kilo (!!!) aangekomen en kreeg een kerngezond meisje van 6,5 pond. Het wil dus niets zeggen.

Wees blij met je gewicht, hoef je je daar straks niet meer druk over te maken.

Gewoon lekker gezond eten en doorgaan met wat je voorheen doen. Als alles goed is met de kleine en met jou is het toch goed.

Hoe lang ben je nu zwanger?

Groetjes Anouk

Ben nu 27 weken en 6 kilo aangekomen. Ben van mezelf vrij dun/slank en ze zeggen dat slanke mensen meer aankomen omdat er ook meer vet op de benen/billen/armen enzo komt. Maar als de groei van je baby maar goed gaat! Je bent wel 4 afgevallen maar ook 4 aangekomen!

Ester

wat je niet aankomt hoef je later ook niet kwijt zien te raken!
En je kindje neemt wel van jou wat het nodig is. En wie weet hoeveel je aan het eind nog gaat aankomen.
Tijdens mijn vorige zwangeschap ging het in het begin ook langzaam, maar aan het eind......... verschrikkelijk hahaha kwam ik als nog 17 kg aan!!

Hey

ik kom van het oktober forum en las je berichtje,
dit is mijn 3e kindje en ik ben ook lang zoveel niet aangekomen als bij de andere 2!
bij de andere 2 was ik wel 16 kilo aangekomen en nu nog maar 6 kilo. en ik hoef nog maar 8 weken.
ik maak me er niet druk om omdat de kleine het goed doet en wat er niet aankomt hoeft er niet af!
jij bent wel 4 kilo afgevallen en ook weer aangekomen dus je bent wel 4 kilo aangekomen dus.
niet te druk om maken hoor! als de Vk zegt dat het goed is dan zal het wel kloppen he!
de laatste weken gaan vaak het hardste dus ik wacht gewoon ff af.
maar ik vond het ook wel raar hoor dat ik dit keer niet zoveel aankwam.
ook mijn buik is kleiner dan bij de andere 2! ach gewoon een kleiner kindje zei de Vk.
komt allemaal goed!!

Liefs Jenny ( 31wk4 dagen 3e kindje)

Hoi hoi,

Ik ben nu 32 weken zwanger en ben krap aan 2 kilo aangekomen.

Bij mij is het alleen een beetje krom want ik heb wel een flinke buik, dus als ik zeg dat ik maar 2 kilo aangekomen ben geloofd niemand mij.

De kleine groeit wel als kool dus ik maak me er niet druk om.

Bij de 1e was ik in totaal 9 kilo gegroeit.

He, ik ben nu 31 weken en ben bijna 10 kilo aangekomen. Volgens de verloskundige gaat het goed en groeit de baby ook goed.

Zolang de verloskundige zegt dat alles goed gaat en dat de baby goed groeit zou ik er  niet teveel over inzitten.

Het buikje komt vanzelf wel heb ik gemerkt.

groetjes

He, ik ben nu 31 weken en ben bijna 10 kilo aangekomen. Volgens de verloskundige gaat het goed en groeit de baby ook goed.

Zolang de verloskundige zegt dat alles goed gaat en dat de baby goed groeit zou ik er  niet teveel over inzitten.

Het buikje komt vanzelf wel heb ik gemerkt.

groetjes

Terug
Bovenaan