Mijn dochter van bijna 7 mnd is geen flesweigeraar zoals hier beneden beschreven werd maar een minimale drinkster. Ik maak me hier best ongerust over. Overal hoor/lees je dat ze op deze leeftijd min. 500cc binnen moeten krijgen, maar als zij de 450 haalt ben ik al blij. Ze krijgt 3 melkvoedingen per dag, waaronder 1 keer een bord pap. Die eet ze voor de helft/driekwart op en dan nog een middag en een avondfles. Natuurlijk heb ik wel geprobeerd extra flessen in te lassen, maar ten eerste drinkt ze hier maar een paar slokjes van en ten tweede zeggen de "deskundigen" dat ze gewoon tot de volgende flesvoeding moeten wachten en hun kans dan voorbij is. S'middags om een uur of vier geef ik dan maar wat diksap (wat ze trouwens heerlijk vindt!) om haar toch maar genoeg vocht binnen te laten krijgen). Zijn er mensen die dit herkennen? Hebben jullie evt. tips? Alvast bedankt!
P.s hiervoor heeft ze tot 6 mnd bv gehad (was dus gewend datgene te nemen waar ze trek in had)vlak na het overstappen dronk ze op zich heel goed, maar dit werd dus steeds slechter, heeft het wegduwen met haar hand nu echt ontdekt!
P.s hiervoor heeft ze tot 6 mnd bv gehad (was dus gewend datgene te nemen waar ze trek in had)vlak na het overstappen dronk ze op zich heel goed, maar dit werd dus steeds slechter, heeft het wegduwen met haar hand nu echt ontdekt!