te weinig drinken??

hoi hoi,

ik heb laatst al eens een topic gemaakt over 3 flessen.
nu zit ik met t volgende.
Pascal drinkt zelfs die 3 flessen niet leeg.
vanmorgen ( 6:30) heeft ie van de 230 ml ( 210 +7) maar 40 ml gedronken.
hij houdt het dan met zijn fruithap en wat roosvicee echter wel uit tot de fles van 13:00.
maar dat kan toch niet.
naar mijn idee worden zijn plasluiers ook lichter.
heb net alweer met t cb gebeld, en de vp belt als t goed is zo terug.
in overleg met hun het voedingspatroon al wat aangepast.
6:30 gewone fles (voorheen papfles)
13:00 bordje pap (voorheen gewone fles)
20:00 papfles.

Tussen door krijgt ie dan nog fruit, roosvicee, water, en groentehap.

misschien dat ik me te veel zorgen maak en daardoor denk dat hij minder plast, maar volgens mij is t toch echt zo.
maar even afwachten wat het cb straks zegt.

smooty

Bereken of ie aan 500cc komt, daar mag je alles bijtellen. fruithap = 50 cc, groentehap kun je ook nog wat water extra erbij doen... mag je allemaal meetellen. Misschien valt het dan wel mee. Als ie eronder komt tja... dan lijkt me dat niet goed. Dan moet je zijn luiers echt in de gaten gaan houden.

het cb belde net.
ik mag als pascal echt de flessen blijft weigeren, alle 3 flessen gaan lepelen. dus iets indikken zodat t niet van de lepel valt.
dan moet ik er wel voor zorgen dat hij extra water, thee of roosvicee drinkt.
want pap is toch iets een dikmakertje, en pascal is al geen mini.

@bloempje27; ik ga inderdaad maar bijhouden wat ie binnenkrijgt.
@kelly; jeetje das ook appart.

tja lijkt weinig ja!!
zeker tussen de ochtend en middag, fruit is in ong 20min verteerd dus idd vreemd dat hij dat volhoud??
Als je extra vocht gaat geven zou ik persoonlijk kiezen voor thee of water als ie dat drinkt, is echt gezonder als roosvicee

Succes hoor!!

@bloempje 500 cc in totaal is niet genoeg!

@smooty je zou eventueel langs een dietiste kunnen gaan. Ik kom er net vandaan er gaat een wereld voor me open. Zie topic van me zometeen.

jorn krijgt nu ook 3 flessen. en ik was ook bang dat hij te weinig vocht zou krijgen omdat het drinken tussendoo er ook weer uitkomt. maar in groente en fruit zit ook vocht.

Al denk ik idd dat jou mannetje nu te weinig binnen krijgt. hopelijk is het gauw over. in eerste plaats maar genoeg water tussendoor geven en goed in de gaten houden

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik nooit bij hou hoeveel jochem binnen krijgt.
Hij plast en poept goed en krijgt tussendoor idd zijn vocht, groente en fruit.
Maar ik kan me jou gevoel wel voorstellen want zoals jij het schrijft word het wel erg weinig.
Maar misschien heeft tie wel iets onder de leden dat tie ff niets wil.......voor een dagje zou ik me er niet zorgen om maken persoonlijk dan he...
Volg je gevoel en ruik je onraad trek aan de bel!
\Sucses ermee

Terug
Bovenaan