Te weinig flesvoeding

<p><span style="background-color: #f7f8fa; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px;">Mijn meisje is donderdag 6 weken gecorricieerd 7 weken. Laatste keer woog ze 4485 (4 okt).  Ze krijgt 6/7 flessen van 120+4 (135) nou heb ik het iedee dat ze er niet genoeg aan heeft.. mag ik 150cc geven? Of krijgt ze dan echt teveel? Johannesbroodpitmeel geprobeert dat werkt niet.. </span></p>
 
Als je merkt dat je kind meer nodig heeft dan kun je proberen 1 fles te verhogen, eventueel de ‘laatste’ op de avond dus. Je voelt het vanzelf aan he, de standaard is een richtlijn. Ik heb steeds gedaan wat mijn instinct zei en is kerngezond en precies in de groeicurve. Vaak al eerder opgehoogd of iig die laatste. Uiteindelijk voel je het ook aan als je naar 5 ‘grote’ flessen kunt gaan en zodra ze met 4 mnd het fruithapje krijgen ook naar 4 flessen terugschakelt. Het is en blijft een puzzeltje...goodluck ??
 
Ps wij hadden op een gegeven moment de ochtend en avond fles verhoogd en de rest volgens de richtlijm qua leeftijd, die grote kreeg ze ene keer leeg andere keer niet, maar beter aanbieden dan een ontevreden baby ? 
 
Mijn zoontje kreeg met dezelfde leeftijd ook al 150 cc anders had hij niet genoeg binnen en bleef zich melden volgens het consultatiebureau was dat geen probleem 
 
Terug
Bovenaan