Hoi meiden,
Ik moet even mijn hart luchten hoor!
Het huilen staat me op dit moment even nader dan het lachen.
Al een paar weken is mijn zoontje (11 weken) erg onrustig! Veel huilen, weinig slapen enz.
Nu is hij in de afgelopen maand maar 150 gram aangekomen, dat is dus te weinig.
Ik geef volledige borstvoeding en leg hem zo'n 8 keer per dag aan.
Op het cb vroegen ze of hij veel spuugt. Hij geeft wel vaak mondjes terug, maar spuugt niet heel veel. Ze zeiden dat ik nu dus Nutriton moet gaan gebruiken.
Toen we thuis waren vroegen we ons af of ik niet gewoon te weinig voeding heb.
Dus mijn man belde naar de zorglijn. (Zo'n bezoekje aan het consultatiebureau gaat zo snel) Dat hadden we volgens de mevrouw aan de lijn dan meteen maar moeten vragen, en ze geven heus geen verkeerd advies blablablablabla...
Ondertussen is mijn kleintje volgens mij oververmoeid. Hij slaapt al bijna de hele dag!
Ik weet het even echt niet meer. Wat moet ik nu doen?
Flesvoeding gaan geven of niet? Mag ik hem nu door laten slapen s'nachts?
Hij heeft nu trouwens ook zijn vaccinatie niet gehad (gelukkig)
Sorry ik moet het even kwijt!
Ik moet even mijn hart luchten hoor!
Het huilen staat me op dit moment even nader dan het lachen.
Al een paar weken is mijn zoontje (11 weken) erg onrustig! Veel huilen, weinig slapen enz.
Nu is hij in de afgelopen maand maar 150 gram aangekomen, dat is dus te weinig.
Ik geef volledige borstvoeding en leg hem zo'n 8 keer per dag aan.
Op het cb vroegen ze of hij veel spuugt. Hij geeft wel vaak mondjes terug, maar spuugt niet heel veel. Ze zeiden dat ik nu dus Nutriton moet gaan gebruiken.
Toen we thuis waren vroegen we ons af of ik niet gewoon te weinig voeding heb.
Dus mijn man belde naar de zorglijn. (Zo'n bezoekje aan het consultatiebureau gaat zo snel) Dat hadden we volgens de mevrouw aan de lijn dan meteen maar moeten vragen, en ze geven heus geen verkeerd advies blablablablabla...
Ondertussen is mijn kleintje volgens mij oververmoeid. Hij slaapt al bijna de hele dag!
Ik weet het even echt niet meer. Wat moet ik nu doen?
Flesvoeding gaan geven of niet? Mag ik hem nu door laten slapen s'nachts?
Hij heeft nu trouwens ook zijn vaccinatie niet gehad (gelukkig)
Sorry ik moet het even kwijt!