Te weinig genieten?

ik ben zo bezig dat ons huis af moet, omdat ik het gevoel heb dat het anders nooit meer af komt. dat ik het gevoel heb dat ik te weinig geniet. en het gaat zo ontzettend snel.
we zitten nu weer met een verstopt riool , voor de 2de keer in een week. geld kwijt, probleem is er nog.
en ik ben zo bang dat het allemaal niet op tijd af komt.
nesteldrang of overdreven gedrag. mmmm, stomme hormonen.

Heel herkenbaar..
Als zwangere wil je alles af en schoon hebben voor de baby..
We zitten nu ook in een verbouwing en word af en toe helemaal gek!!! Alles ligt onder de stof maar het moet voor mijn gevoel bij wijze van spreke nu schoon en opgeruimd zijn!!!
Had vorige week ook last van hoge bloeddruk, waarschijnlijk hierdoor..
Er begint nu een beetje schot in te komen en merk dat wel aan m'n bloeddruk, hij is weer normaal!!

ooooooooooooooo waar ken ik het van...

beging van de zwangerschap hebben we een lijst op gestel van dingen die echt nog af moesten komen... nou onder tussen is voor mijn gevoel de lijst niet echt korter geworden... er zijn allen dingen naar na de bevalling geschoven... die ik minder belangrijk vind...
Zo als de schuur opruimen... en tja vorig weekeind besloot vriendje lief dat hij dat heel nodig vond!!!! :(... dus ik heb nog steeds geen trap leuning, werken kapstok in de voor hal.... maar goed geloof dat hij onder tussen wel begrepen heeft dat ik de schuur niet belangrijk vind... maar nu wil die deze weekeind de tuin betegelen afmaken.... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... is inderdaad wel leuk als het af is... maar eeeeeeeeeeeeeee....

Ik ben nu bijna 29 en alles is al klaar. Bij mij voelde ik echt een last van mijn schouders vallen toen het laatste deel: de box klaarstond.
Mijn advies: gewoon alles al klaarzetten, voelt echt veel prettiger. qua geld: wij hebben heel erg weinig en hebben veel spullen tweedehands kunnen kopen. Vaak is het nog in goede staat en kost het een stuk minder dan in de winkel.
Suc6

Terug
Bovenaan