te weinig HCG in urine

A

Anoniem

Guest
Hoi dames.

Ik zit in de 2e ronde voor mijn eerste kindje en heb een vraagje aan jullie.
Ik zit nu op dag 35 van mijn cyclus en er zijn nog geen rode duivels te bekennen.
Ik heb al 4 testen gedaan de afgelopen tijd, maar allemaal negatief, zelfs geen dun streepje.
Ik heb wel veel kwaaltjes zoals moe, supergevoelige borsten en zeurderige pijn in mijn onderbuik.
Zou het kunnen dat ik wel zwanger ben, maar dat de HCG in mijn urone gewoon te laag is? Dat heb ik namelijk wel op internet al gevonden.
Heeft 1 van jullie dit ook gehad, steeds negatief testen maar toch zwanger?
Ik ben benieuwd!!

Liefs Eva

hoi,
ben je net met de pil gestopt?
en wat is normaal de lengte van je cyclus?

groetejs yvonne

Hoi Eva,

Is dit de 2de ronde na het stoppen van de pil of ben je al veel langer geleden stopt?
Ik denk namelijk dat je lichaam nog aan het ontpillen is.
Je lichaam moet nog een eigen ritme zoeken zeg maar, na al dat pilgebruik.

Je moet denk ik wat minder geforceerd met het zwanger worden bezig zijn (4 testen.....). Gemiddeld moet je toch ongeveer een half jaar ervoor uit trekken, eer dat je zwanger bent.

Succes verder, ik hoop voor je dat je zwanger bent.

Kruimel

hoi eva84.ik herken jou punt heel goed ,ik zit momenteel in het zelfde schuitje.na vorig jaar een mk te hebben gehad denk ik nu ook zwanger te zijn.vorig jaar deed ik de test pas bij 9 weken was ik het ook een keer niet geweest.ik ben een aantal dagen bijna 10 overtijd,maar mijn test was nog negatief.zelf denk dat ik wel zwanger ben heb klachten van een zwaar gevoel in mn buik,een raar gevoel bij mn eierstokken ,jeuk bij mn borsten.Ik hen er niet niet heel erg mee bezig en ook niet net gestopt met de pil.Ik zou wel verschrikkielijk blij zijn als ik nu zwanger zou zijn.leef met je mee.succes.gr.karin

Ik heb het een aantal jaren geleden eens gehad dat ik lang overtijd was en de testen ook negatief bleven. Ik ben uiteindelijk ook ongesteld geworden, maar het was de meest pijnlijke menstruatie die ik ooit gehad heb, ik heb er gewoon van liggen huilen zo'n krampen had ik. Achteraf heb ik me wel eens afgevraagd of ik niet toch zwanger geweest ben en een vroege mk heb gehad.

Om terug te komen op jouw geval, het kan natuurlijk ook zijn dat je cyclus erg in de war is en dat je toch zwanger bent maar korter dan je denkt en dat het daarom niet positief is. In dat geval is het dan toch nog wat afwachten en als de menstruatie maar uitblijft nog een test doen.

hoi meiden

Bedankt voor de reacties.
Ik vind zelf niet dat ik er te gefoceerd mee bezig ben.
Ik denk dat iedere vrouw die al een paar dagen overtijd is met de testen aan de slag gaat.
Tuurlijk, ik wil het heel graag, maar ben wel rieeel.
Ik ben nu 3 maanden gestopt en had eerst een cyclus van 28/25 en nu dus al dag 36
Maar jullie hebben gelijk, ik wacht rustig af... ookal duurt dat wachten verschrikkelijk lang.
Hopelijk tot snel op het zwanger forum.

groetjes Eva

hoi hoi ik zou gewoon effe naar dehuisarts gaan. ik had dat toen ook bij mn eerste en toen moest ik bloedprikken en bleek ik toch zwanger te zijn. veel succes en hoop voor je dat het zo is liefs cindy.

Terug
Bovenaan