Te weinig informatie over miskramen!

<p><span style="caret-color: #030303; color: #030303; font-family: 'Open Sans'; white-space: pre-wrap;">Lieve allemaal, Helaas hebben we te horen gekregen dat we een miskraam hebben. Ongelooflijk en wat doet dat veel verdriet. Na de echo sta je ineens buiten met een flyer van een miskraam in je handen... En nu? Ik heb gelukkig een fijne verloskundige die me veel tips gaf. Maar een hoop heb ik uiteindelijk toch zelf moeten ondervinden. Ik vond het zo oneerlijk dat er weinig informatie online beschikbaar was over 'echte miskraam' verhalen. Dat ik dus besloot om mijn verhaal te publiceren. Het staat op </span>www.mijnmiskraam.nl<span style="caret-color: #030303; color: #030303; font-family: 'Open Sans'; white-space: pre-wrap;">! Mijn verhaal alleen is niet genoeg, om ook andere vrouwen te informeren hebben we meer miskraam verhalen nodig. Help je me? Stuur een mail met jouw verhaal naar </span>bobbi@miskraam.nl<span style="caret-color: #030303; color: #030303; font-family: 'Open Sans'; white-space: pre-wrap;">! </span></p><p><span style="caret-color: #030303; color: #030303; font-family: 'Open Sans'; white-space: pre-wrap;">Liefs, Bobbi</span></p>

Ik dacht 10 weken te zijn... maar helaas was het vruchtje al bij 6 weken gestopt met leven... m'n vruchtzak was wel doorgegroeid.... dus ik voelde me op en top zwanger!

Terug
Bovenaan