te weinig lucht en last van schaambotje

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wie van jullie herkent het volgende:

Ik heb erg weinig lucht bij de minste of geringste inspanning vooral na het bukken of traplopen. het duurt ook even voordat ik weer wat meer lucht heb.
Het lijkt wel of ik dan even een harde buik heb en die trekt weer weg. (ik heb een bloeddruk welke aan de hoge kant is) en ik moet in de gaten houden of ik geen gevoel heb dat lijkt op een broekriem welke te strak zit)

En nu heb ik ook veel last van een scherp gevoel rond het schaambot.

Wie oh wie herkend dit?

Liefs moi28 35+5 zwanger

ik denk dat je op het verkeerde forum zit, dit is het forum zwanger worden en niet zwanger zijn.

Succes.

GR

ja daar kwam ik ook achter helaas is ook alles 3x geplaatst het forum doet nog steeds niet wat het zou moeten doen!!
En misschien tref ik hier ook mensen die al zwanger zijn geweest en nu in een nieuwe ronde zitten!!!

groetjes

Wat betreft het scherpe gevoel rond het schaambot kan zijn dat je kindje aan het indalen is. Het kan zijn dat zijn/haar hoofdje op een zenuw drukt, daar kan de pijn vandaan komen.
Het kan natuurlijk zijn dat je kindje omhoog aan het trappen is vooral als je je inspant en dat je daarom geen lucht krijgt. Met name als jij bukt komt je kindje in de verdrukking en kan dus van zich aftrappen, maar als je het niet vertrouwt bel de vk.
Suc6 met de laatste loodjes

Hoi MOi,

Ik heb alleen ervaring met het laatste wat je noemt, een scherpe pijn bij het schaambot, dit kan bekkeninstabiliteit zijn. Ik heb dat in mijn eerste zwangerschap gehad.

Groetjes Karin

Terug
Bovenaan