te weinig maagvulling 20 weken echo

<p>Dag dames,</p><p>Zonet de 20 weken echo gehad. Alles was goed, maar de gynecoloog zag wel dat de baby te weinig maagvulling had. Volgens hem ofwel een momentopname ofwel het teken van een afwijking... Het zou kunnen gaan om een fistel aan de slokdarm of dergelijke en blijkbaar is het te opereren na de geboorte. Ik ben helemaal van slag :((. Wie heeft iets gelijkaardigs meegemaakt ? thanks voor jullie reactie!</p>
 
Ik heb geen ervaring, maar kan me heel goed voorstellen dat je geschrokken bent. 
Krijg je nu extra controle? En die geeft dan mogelijk meer duidelijkheid?
Hopelijk heb je snel duidelijkheid. En probeer er over te blijven praten, met je partner je omgeving en natuurlijk de verloskundige / gynaecoloog. 
 
Bij mijn oudste was geen maaginhoud te zien, hier moest ik voor terug komen. Maar toen de echoscopiste erachter kwam dat ze iets anders was vergeten te controleren en ik weer terug moest gaan liggen, was er wel een gevuld maagje. In dit geval dus een momentopname. 
 
bedankt voor de reacties. Ik moet nu in principe de volgende echo afwachten, 4 weken later. Heb toch gebeld voor een vroegere afspraak binnen 1,5 week, weliswaar met een arts in opleiding, maar goed. De stress overheerst momenteel, maar wel goed te horen dat het blijkbaar toch om een momentopname kan gaan. Ik troost me alvast met de gedachte dat voor de rest alles goed gaat : hartje klopt goed, baby groeit goed etc
 
Terug
Bovenaan