O..O..O..O... ik ben al van af het begin aan aan het tobben met de borstvoeding. De kleine is nu 5 weken.Qua hoeveelheid heb ik genoeg...als ik kolf kolf ik rustig 200cc af, dus als mijn dochtertje zelf drinkt zou ze nog meer kunnen pakken. Toch ben ik nu op flesvoeding over aan het gaan. Ze wilde gewoon 12x per dag drinken, ik was gewoon een lopende melkfabriek. Ze komt ong 300gr in de week aan...(mag ook wel met 12x drinken,soms nog vaker) 's nachts kwam ze om de 1,5 a 2 uur, echt niet vol te houden voor mij. Ook dronk ze erg onrustig aan de borst. Nu met de fles drinkt ze over 24 uur ong 6 a 7 keer en vannacht hoefde ze maar 1x waarvan ze maar 65cc dronk en toen weer rustig doorsliep tot 6.45u..
Zijn er meer mensen die te weinig voedingsstoffen in de borstvoeding hebben en hierdoor ook over zijn gegaan op de fles?
Ook is ze erg onrustig, wapperen met de armen en benen.. ik heb hier gisteren een bakerzak van de "bakermat"besteld. Deze zit niet zo erg strak , maar beperkt wel sterk haar bewegingen. Ik ben bebieuwd wanneer ik hem thuis krijg en of ze dan beter slaapt en minder huilt....
Wens me succes....
Gr Door1
Zijn er meer mensen die te weinig voedingsstoffen in de borstvoeding hebben en hierdoor ook over zijn gegaan op de fles?
Ook is ze erg onrustig, wapperen met de armen en benen.. ik heb hier gisteren een bakerzak van de "bakermat"besteld. Deze zit niet zo erg strak , maar beperkt wel sterk haar bewegingen. Ik ben bebieuwd wanneer ik hem thuis krijg en of ze dan beter slaapt en minder huilt....
Wens me succes....
Gr Door1