hallo allemaal
ik vindt hier en andere forums zo vaak onderwerpen
over dat kinderen te dik zijn of dat cb vinden dat kinderen te dik zijn .
ik heb zelfs al gezien dat er hier mensen zijn die hun kindje die volop in de groei is al zowat op dieet zetten
bijna geen vet, bijna geen suiker light producten (die heel slecht zijn voor een kind)
ik vindt dit echt onbegrijpelijk tenzij je kindje iets mankeerd suiker ofzo
ik wil echt zeggen maak je niet zo druk je kindje is in de groei
en als je alles met mate geeft en je kindje heeft voldoende beweging is er niks aan de hand
plus je leert je kind dat vet en zoet enz slecht is en dan gaan ze het later uitproberenen dan worden ze juist dik
pas rond de pubertijd ga je ziet of je kind te dik of misschien te dun wordt
en zelf dan kan het nog veranderen
leer je kind gewoon te eten en niet al te dieeten op drie jarige leeftijd
dat is nog slecht ook voor de groei waar nooit iemand het over heeft want daardoor kan een kind ook te weinig voedingsstoffen en vitamines binnen krijgen
gr Eus moeder van 4 kids
ik vindt hier en andere forums zo vaak onderwerpen
over dat kinderen te dik zijn of dat cb vinden dat kinderen te dik zijn .
ik heb zelfs al gezien dat er hier mensen zijn die hun kindje die volop in de groei is al zowat op dieet zetten
bijna geen vet, bijna geen suiker light producten (die heel slecht zijn voor een kind)
ik vindt dit echt onbegrijpelijk tenzij je kindje iets mankeerd suiker ofzo
ik wil echt zeggen maak je niet zo druk je kindje is in de groei
en als je alles met mate geeft en je kindje heeft voldoende beweging is er niks aan de hand
plus je leert je kind dat vet en zoet enz slecht is en dan gaan ze het later uitproberenen dan worden ze juist dik
pas rond de pubertijd ga je ziet of je kind te dik of misschien te dun wordt
en zelf dan kan het nog veranderen
leer je kind gewoon te eten en niet al te dieeten op drie jarige leeftijd
dat is nog slecht ook voor de groei waar nooit iemand het over heeft want daardoor kan een kind ook te weinig voedingsstoffen en vitamines binnen krijgen
gr Eus moeder van 4 kids