Te zwaar

Met mijn zoon van 3 jaar en 9 maanden ben ik afgelopen week voor het laatst naar het consultatiebureau geweest. Nu is hij eigenlijk te zwaar hij komt boven het gemiddelde uit.
Hij krijgt geen rare dingen te eten. Maar is er misschien iemand die mij een tip kan geven over tussendoortjes.
Alvast bedankt.
 
ze hebben altijd wat te zeuren als jij niks geks geeft kan je er weinig aan doen. Je kan als tussen doortje een ontbijtkoekje geven soepstengel rijstewafel rozijnen en het is ook echt niet erg om eens een koekje of snoepje te geven. Wat weegt je zoontje dan! ik zal je niet te druk maken hoor hij rent het er tog wel af
 
ze hebben altijd wat te zeuren als jij niks geks geeft kan je er weinig aan doen. Je kan als tussen doortje een ontbijtkoekje geven soepstengel rijstewafel rozijnen en het is ook echt niet erg om eens een koekje of snoepje te geven. Wat weegt je zoontje dan! ik zal je niet te druk maken hoor hij rent het er tog wel af
 
Ze zeuren wel snel bij het cb hoor. Toen mijn dochter 2 was, kreeg ik te horen dat ze toch wel een beetje spekbeentjes had. Dat we erop moesten letten. Niet zoveel diksap geven enzo. Maar dat kreeg ze helemaal niet, ze dronk toen alleen water en melk.
Het spek gaat er nu vanzelf vanaf.
 
Terug
Bovenaan