Team no sleep!

Mijn dochter slaapt sinds een tijdje zo slecht. Overdag sliep ze al niet al te best en daar probeer ik echt een ritme in te krijgen. Maar in de avond is het echt een drama, ze schreeuwt alles bij elkaar en doet driftig. Normaal sliep ze door na de laatste voeding maar nu lijkt ze wel over actief. Heeft iemand tips ? Ze is bijna 10 maanden.

Bekend verhaal. Onze dochter sliep met tien maanden ook slecht. We waren er op een gegeven moment klaar mee en bleven bij haar totdat ze sliep. Zo viel ze veel sneller in slaap. En als ze in de nacht wakker werd, dan ging ze gewoon mee naar onze kamer. Dan sliep ze zo weer. Een nacht trek ik wel om een gebroken nacht te hebben maar meerdere nachten achter elkaar trek ik echt niet. Liever alle drie rustig slapen, dan dat ze verplicht in haar eigen bed moet slapen. Dit heeft een aantal weken geduurd en toen sliep ze weer rustig door, totdat er weer tandjes/kiezen door kwamen. Nu is ze dik 16 maanden en slaapt als een roosje. Ze valt zelf in slaap en slaapt de nachten door.

Heb niet echt tips maar mijn zoontje is nu 10.5 maand en vorige maand had hij dat ook ineens. Slaapt nog op onze kamer in cosleeper maar viel alleen in slaap tussen ons in na lange tijd huilen en overstuur zijn. hebben hem gewoon geaaid en geknuffeld en muziekje opgezet om rustig te worden..Hier is het vanzelf weer weg gegaan na een week of 2..
Hij slaapt nu wel later dan dat hij ervoor deed.
Succes en sterkte in ieder geval!

Terug
Bovenaan