Technische storing forum (reaktie van de redactie!)

Lieve dames,

Ik viel vanmorgen bijna van mijn stoel van verbazing. Na 2 mailtjes heb ik een reaktie ontvangen van de redactie van de site. Daarin stond dat er technische storingen waren (alsof we daar nog niet achter waren!), en dat ze hopen dat het binnen een dag opgelost is. Dus als het goed is werkt het forum morgen weer normaal! Eindelijk!

Groetjes, Kat

Zooooo een heel bericht teruggekregen???
Dat is toch wel netjes dan.

Ik heb het gevoel dat het forum op dit moment weer normaal is maar voorzichtigheid blijft gebonden...hihihi

Corina

Volgens mij doet hij het weer!!!!
Ik schreef al dat een berichtje plaatsen hier net zo moeilijk was om zwanger te worden! Af wachten na hoeveel ronden het bericht er eindelijk op stond.
Nu dus in 1x. Hopen dat het dus ook deze maand gaat lukken om zwanger te worden en te blijven hahahaha.
Erg irritant wanneer je iemand een hart onder de riem wilt steken o.i.d. en het lukt dan niet!
Inderdaad netjes dat ze met ons meeleven....

Groetjes Ineke

halloooooooo,

Hahaha, toch is wel wat hoor dat er eerst zoveel gebeuren moet ,voordat
er reacties terug komen van de redactie zeg. Maar inderdaad, fijn dat
we weer gewoon normaal op het forum kunnen komen.

Kat, al bekomen van de schrik??? Tjonge, wel een hele mail terug hahahaha

liefs Hester  

Hoi,

Als ze nou gewoon op ieder forum het korte berichtje (vlgs mij een standaard reaktie) geplaatst hadden, was hun vast een hoop mailtjes bespaard gebleven. Maar goed, ik was gelukkig vlot hersteld van de schrik. Nou maar hopen dat het forum gewoon blijft werken.

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan