Teddy09 waar ben je??? Hoe gaat het met je???

Teddy, zoals je waarschijnlijk wel weet zitten we op hyves, maar we vroegen ons daar af hoe het met je gaat. We hebben je sinds het nieuwe forum hier ook niet meer gezien.

Als je dit leest wil je dan misschien laten weten hoe het met je gaat en met Jaqueline?

Groetjes Ansje (eerder vlindertjes op het forum)

O, wat LIEF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat is wel heeeeel lang geleden, dat ik wat van me heb laten horen.
Je wilt niet weten hoeveel pogingen ik gedaan heb om hier in te loggen.... Wat een raar forum, sorry dat ik het zeg...
Ik had het maar opgegeven, en hyves heb ik ook niet.
Heel af en toe las ik hier nog, maar de berichten werden ook minder.
En vanmiddag zag ik dit oproepje.
Ik ben een uur bezig geweest met inloggen, ik kon hier steeds geen bericht plaatsen!

Maar daar ben ik dan!!!!!!!!!!!!

Het gaat hier HEEL goed!!!!
Wat gaat de tijd hard!!!!!, onze kidsjes zijn alweer bijna een halfjaar!

Ze is supervrolijk, zegt al "PAPA" , (ja, écht!!! vroeg he!!!), en tijgert al door de box.
We zijn sinds kort begonnen met fruit en groente, en ze vind dit heerlijk!

Hoe gaat het allemaal met jullie??????????????

Groetjes Teddy!

heey teddy,

maak even een hyves aan en kom gezellig mee kletsen bij ons!
ik ( en ik denk de rest ) haal er ontzetend veel adviesen weg, maar we kletsen ook over de gewone normale gang van ons dagelijks leven.

ben blij dat bij jou alles goed gaat, heb me vaak afgevraagd hoe het met je ging, je was zo ineens weg...

nou twijfel niet en kom gezeelig naar hyves!!

gr. Annelies, mama van Elmar en Jesse

Teddy,

Wat leuk dat je er weer bent :)
En te lezen dat alles super gaat bij jullie :)
Al papa zeggen, oh wat een flinke meid is ze. Maar ze heeft ook drie zusjes rond lopen he. Leert ze ook erg veel van.
Hoe vinden de meiden het? Zorgen ze goed voor de kleine meid?

Ik hoop ook je op hyves te zien. Hele hoop schrijven daar mee. En we missen je daar! Dus kom ook op onze hyves. Please? Hihi.

Liefs,
Mama van Jana (bloemetje voorheen)

Ook ik ga een smeekbede houden, kom je op hyves??? Anders meld je je alleen aan om met ons mee te kletsen.

Maar wat fijn om te horen dat alles goed gaat. En wat knap dat ze al papa zegt!
Geef je nog borstvoeding?

Nou hoop snel weer eens wat van je te horen.

Liefs mama van Elsa en Feline (vlindertjes)

hey Teddy.......

Leuk om weer wat van je te lezen, ja de tijd gaat hard. Kirsten is zondag 6 maanden.

Kom gezellig bij ons op hyves joh hahahahaha

Groetjes Sabrina (junior2704)

Tjonge...............haha....moet ik dan al mijn principes omver gooien? Ik loop al jaren te zeggen dat ik hyves zo'n onzin vind, en nooooooit zal aanmelden!

Leuk dat het met jullie allemaal goedgaat!
Erg lief van jullie, ja nadat het vorige forum verdween was het ook gelijk over he!

Ja, ik geef nog borstvoeding, het gaat nog steeds super!
En de meiden zijn echt dol op hun zusje, haha...ze kan nieteens huilen in de box, dan wordt ze er meteen uitgehaald!

Nou, heel veel liefs!!!!!
Ik denk erover na, maar ik geloof niet dat ik op hyves ga hoor!

Hoi Teddy,

Tja, als dat echt je principes zijn dan hebben we pech gehad. Maar het is er echt heeeeeel gezellig.

Ja jammer genoeg was het meteen over toen het andere forum verdween. Dat heeft denk ik 2 redenen, dit forum is gewoon niet zo overzichtelijk en we zitten BIJNA allemaal op hyves.

Wat super dat de andere meiden zo dol zijn op hun zusje.

Liefs

Terug
Bovenaan