Tee

Hoi Tee,

Nee heb geen idee wat het wordt, weet alleen dat hij/zij zeer vervelend is draaid nog steeds (sinds maandag al) van links naar rechts.
Vandaag bij de VK geweest; hij/zij is helemaal ingedaald dus daar kan het niet aan liggen. Ben al extra met de fiets gegaan maar helaas zonder resultaat.
Vrijdag 40 weken.

Het ergste zou zijn als hij/zij a.s. weekeinde komt daar dan mij eigenste VK geen dienst heeft maar eentje uit het dorp vlak bij ons. En ik vind het toch een raar idee om een totale vreemde die jou alleen kent op papier en wat mijn eigen VK haar heeft verteld.
Ten tweede ben je al 8 mnd bij iemand onder begeleiding en dan zou uitgerekend zij de bevalling mogen doen...................... Nou als ik de keuze heb dan voor zaterdag en anders dan maar maandag. Voel me nu wel even een ouwe zeur

Mijn dochter vertelde vandaag dat ze ging verhuizen (ze is 3 jr.). Het leek vandaag wel of ze met het verkeerde been uit bed gestapt was niets was goed en daar komt nog bij dat ze het dan op een krijsen zet waar heel de buurt van kan mee genieten.
Dus nu wil ze bij de buren gaan wonen.
Ga dus voor de zekerheid morgen even de buren inlichten, want voordat ik het weet heeft ze haar koffertje gepakt en staat ze daar aan de deur!!
Had het dus vandaag zwaar en zeker omdat mijn man dan niet thuis is................. al hoewel................ daar mag ze bijna alles van.

Ik heb helaas niemand van familie in de buurt wonen, maar ik ben blij dat mijn schoonmoeder zeker niet in de buurt woont en ze heeft ook geen rijbewijs.
het is een schat van een mens dat wel maar een beetje te.
Ze wil alleen maar knuffelen met mijn dochter en op schoot nemen, nou dat wil een 3 jarige dus echt niet he!!!

Nou ik ga de hond nog maar eens uitlaten en naar bed en duimen dat er iets begint van weeen, heb het toch echt wel gehad!!

Tot horens.
Leonne

hier hetzelfde ik wou dat het ook al zover was,
ben ook morgen 40wk,vandaag nog gestript maar zat nog potdicht,dus het gaat nog wel
even duren denk ik.
ik heb hier ook 2 dochters van 6 en 3 jaar,die van 6 valt nog mee maar die van 3 jaar
......ik zeg maar niks.ze is elke dag  weer met een andere bui,dus rusten doen we hier ook niet.
veel sterkte mocht het dezer dagen nog beginnen.

veel liefs kaltoum

Terug
Bovenaan