Tee

Hoi Tee,

Ik hoop dat ik weer een snelle bevalling heb is me de vorige keer goed bevallen, hahaha.
Maar ik hoop wel dat mijn man op tijd thuis zal zijn hij is n.l. int. vrachtwagenchauffeur.
Hij rijd dan nu wel Nederland, maar ja dat wil niet zo veel zeggen zeker met al die files niet.

Ik geniet wel van mijn dochter al is het echt zwaar en daarom gaat ze de dagen die ik normaliter zou werken gewoon naar de oppas, want anders ben ik helemaal gebroken.
Dus de twee dagen en het weekeinde (en niet te vergeten de uurtjes als ik ze van de oppas ophaal) genieten we dubbel en dwars.
Al moet ik zeggen dat de kleine sinds maandag erg onrustig is in mijn buik, ondanks dat hij/zij helemaal is ingedaald kan ie nog steeds om zijn as heen draaien dus van links naar rechts en andersom.....................
Hierdoor wordt ik erg misselijk, slaap slecht ect ect.
En dan heb ik het nog niet eens over mijn andere lichamelijke kwaaltjes.
Maar ik probeer moet te houden want het zijn (hopelijk) nog maar een paar daagjes.

En de Tens het schijnd net zo'n soort apparaat te zijn als ze bij de fysiotherapeut te gebruiken alleen dan veel kleiner, moet de gebruiksaanwijzing nog lezen alleen kan me er niet echt goed op concentreren. Dus.................. we zien wel hoe het loopt.

Hoe is je dag verlopen??
Heeft de oudste je nog veel uitgedaagt??

Ik ben erg benieuwd hoe mijn dochter er op reageerd, tot nu toe zeer positief.

Nou tot gauw enne probeer er nog een beetje van te genieten!

Gr. Leonne

Nogsteeds aan het wachten he? Ik zat me van de week nog te bedenken dat ik nu ook nog zwanger had kunnen zijn.. kan me er al geen voorstelling meer van maken...
Wel spannend als je man zo ver weg zit. Mijn hubbie werkt ook dik 1,5uur (in de spits) hier vandaan, dus ik was ook helemaal in twijfel over wanneer ik moets bellen. Gelukkig heeft dat alles zichzelf opgelost doordat de bevalling zich 's nachts aandiende.

Mijn eerste dag 'alleen' is niet tegen gevallen. Mijn dochtertje was super lief en gelukkig niet jaloers. Nu moet ik zeggen dat kinder-tv daar wel bij helpt...
Zij gaat ook nog steeds 1x p/w naar het kdv. De andere dagen dat ik werk heb ik oma's die oppassen en tja, die helpen nu wel, maar om ze nu de hele dag over de vloer te hebben, heb ik ook nog niet zo'n zin in.
Van de week trouwens bericht gehad voor onze kleine uk, ze hebben pas v/a 1 nov plek voor hem op de dag dat ik wil, handig...

Nu nog een ritme van mijn kleine mannetje en wat vertrouwen in de borstvoeding en je hoort mij niet meer klagen. Vanmiddag komt er iemand van het cb voor de gehoortest, ik hoop dat ze een weegschaal meeneemt...

Tjonge, ik heb er geloof ik een dik uur over gedaan om dit korte verhaaltje te typen, lang leve multi-tasking!

Nog ff volhouden Leonne, dadelijk mag je lekker een week in bed blijven liggen en genieten van je uk, weet je trouwens al wat het word?

Terug
Bovenaan