Tee

Hoi Tee,

Ja heb een geboorte TENS kunnen organiseren en krijg deze waarschijnlijk morgen via de post binnen en ik krijg deze ook nog vergoed van de tegenpartij.

Moet nog een week en ik heb veel last van mijn rug en nek, maar ik klaag niet en sleep me er wel doorheen.

Ik hoop ook weer op een snelle bevalling, mijn eerste bevalling was in 3 uur en een kwatier gepiept dus misschien zit het deze keer ook mee. Ik had toen niet eens voorweeen het ging toen van niets naar in een keer alles, best heftig.
Volgens mijn fysio beval ik in twee uur................
Mijn verloskundige heeft al toegezegt dat mocht ik valse weeen hebben ik even moet bellen dan komt ze kijken en als ze me kan helpen door bv te strippen om de boel opgang te helpen zal ze dit ook doen, dit sterkt mij enorm!

Ben blij voor je dat je het er weer op hebt zitten en dat je nu lekker kunt genieten van je kleine mannetje.

Ik laat je hopelijk zsm weten hoe het is gegaan!!

Groetjes Leonne

Jeetjes een eerste bevalling die al zo snel ging.. beetje eng idee, niet? Ik vond mijn 4 uur als zo achterlijk snel (en das dan de tweede..). Mijn geregelde back-up voor de eerste was er nog niet en ook de kraamzorg niet. De vk heeft zelfs gewacht met het breken van mijn vliezen om zo wat tijd te winnen dat ze haar spullen kon klaarzetten...
Zou wel fijn zijn als je bevalling weer zo snel gaat, dan sloop je je lijf het minste misschien?

Fijn dat de tens zonder veel gedoe geregeld is. Ik ben benieuwd of het gaat helpen. Mijn moeder heeft wel eens een tens uitgeprobeerd ivm chronische rugklachten. Het deed mij erg denken aan van die spiertrainingsapparaten die ze op de televisie verkopen (met stroom stootjes).

Ik heb hier vandaag mijn eerste dag alleen mijn mijn twee kids. Ik zie er als een berg tegenop. Mijn oudste vind haar broertje geweldig, maar kan me wel verschrikkelijk uitdagen als hij aan de borst ligt, dat trekt ze zo'n blik van: ja, en wat wou je nu doen dan...
Ach ja, wie weet valt het wel heel erg mee...

Veel succes met de laatste loodjes, hoe doe jiij het met de andere uk? Ik vond het de laatste weken erg moeilijk met mijn dikke buik en alle bijkomende klachten geduld op te brengen. Enerzijds kon ik d'r niet missen en wilde ik van de tijd zonder broertje genieten, anderzijds was het wel erg fijn als ze een dagje bij oma of het kdv was, dan kon ik ff bijtanken...

Ik duim voor je!

Tee

Terug
Bovenaan