tegelijk zwanger met vriendinnen?

Heb net gehoord dat een van mijn beste vriendinnen ook zwanger is van haar 3e. Zij heeft ook 2 jongens van dezelfde leeftijd als die van mij. Wie van ons krijgt eeen meisje??? Ze is nu 1 dag voor mij uitgerekend. Spannend he! Wie heeft in haar omgeving ook een medezwangere?

Een vriendin van me is ook zwanger, zij is een week of 12 verder. Zie haar niet zo heel vaak, maar heb nu al zin om haar te vertellen dat ik ook zwanger ben! Verder is een vriend van mijn vriend ook zwanger, zijn vriendin bedoel ik dan :) Zij hebben het afgelopen week pas verteld, volgens mij is ze nu een wk of 10. Zijn wel vrienden van ons, maar staan niet heel dichtbij. Verder geen zwangere in de buurt dat ik weet.. wie weet komt dat nog :)

Ik ben nu 5 wk en 4dgn, dus niemand weet het nog van ons :)

hoi meike!

een vriendin van me die ik al een hele tijd nie meer heb gesproken omdat we allebei naar de andere kant van het land zijn verhuisd blijkt ook zwanger te zijn! zij is nu 12 weken.. en ik 9 weken 2 dagen.. dus nu hebben we het contact weer aangehaald..

liefs!

Hallo,

Nou ik kan zeggen dat ik hier ervaren in ben. Bij mijn beide kinderen was ik in dezelfde maand uitgerekend als een schoonzusje van mij. (wel beide keren een andere) Telkens was ik een dag of tien eerder uitgerekend. Gelukkig ook beide keren als eerste bevallen anders was het misschien wel een domper geweest.
Wel heel leuk om samen dingen te kunnen delen, als is dit forum daar ook geschikt voor.

Nu zwanger van de derde en je raad het al, weer niet de enige maar mijn kleine in spe zal ook rond die tijd weer een neefje of nichtje krijgen. (ben wel weer als eerste)

Groetjes motherof2

Ik heb gister te horen gekregen dat een goede vriendin van mij ook zwanger is! 12 weken nu, ik zelf ben 9 weken. Van mij weten ze het ook nog niet :)
helaas was ik wel een klein beetje ( kinderachtig) jaloers. Ik had er namelijk heel erg naar uitgekeken om mijn 8 vriendinnen in shock te brengen door als eerste te vertellen dat ik zwanger ben. Die reactie zal nu wel anders zijn, helemaal omdat ik t de eerst volgende keer dat we bij elkaar Zijn wil vertellen. Maar ja, slaat natuurlijk nergens op, dat ik daar jaloers op ben. Daar ben ik me ook wel bewust vAn hoor maar je brein doet nou eeenmaal wel eens rare dingen met je.. Haha
ik ben natuurlijk dolgelukkig dat ik ook zwanger ben en ik vind het ook heel erg leuk om samen met een vriendin zwanger te zijn!
Liefs mij

Hoi ik ben gelijk met de buurvrouw/vriendin en loopmatje zwanger in april was dat ook maar ook allebei een mk gehad. toen hadden ook veel steun aan elkaar. Hopelijk blijft het nu voor idereen goed gaan.

ik ben 19 april en zij 21 april.

gr. maaike

Terug
Bovenaan