Tegen alle verwachtingen in toch ZWANGER !!!!!

Hoi Allemaal,

had vandaag een tel. consult met mijn gyneacoloog m.b.t. echo die 30 nov. gemaakt is ivm uitblijven van mijn menstruatie (zie eerdere berichten). En om zeker van mijzelf te zijn, gyn. wou event. hormonen voorschrijven om mijn cyclus weer op gang te brengen, heb ik vanmorgen toch maar weer een test gedaan en wat denken jullie....................

Hartstikke zwanger!!!!

Kan het nog steeds niet geloven. Vanmiddag weer een test gedaan en ook die was positief.......... krijgen we er toch volgend jaar een kleintje bij!! Wij gaan er vanuit dat het deze keer wel goed blijft gaan. Ben wel heel benieuwd hoe het dit keer gaat ook met event. extra echo's etc. Vorige keer (27 sept.) kwamen we er met 12 wk. achter dat het vruchtje met 9 wk en 2 d. gestopt was met groeien. Vind het daarom eigenlijk ook wel heel eng om weer zwanger te zijn maar we blijven positief.

Volgens mijn eigen berekening ben ik nu toch wel 4 wk. zwanger en was het bloedverlies na de echo waarschijnlijk innestelingsbloeding.......... Moet voor het eind van het jaar in ieder geval een echo laten maken ter controle en om te kijken hoever we nu echt zijn. Ik hou jullie op de hoogte!!

Ik hoop verder voor jullie allemaal dat jullie ook allemaal volgend jaar je kinderwens alsnog in vervulling ziet gaan,  als ik het iemand gun dan zijn jullie het  wel!!!

En Dominique en Nina, vooral jullie bedankt voor jullie steun en reakties. Heb er echt wat aan gehad en ik hoop jullie beide snel op de "zwanger"site te zien....

Liefs,

Nicole

Hai Nicole!!
 geweldig zeg dat je toch zwanger bent!! Onwijs gefeliciteerd! Ga er lekker van genieten, en maak je niet teveel zorgen! Nu snel naar het andere forum jij!
Ik hoop snel aan te sluiten..

Liefs Dominique

Wow, da's een betere reden om niet ongesteld te worden

Onwijs gefeliciteerd en natuurlijk gaat het nu wel goed! Daar moet je gewoon vanuit gaan.

Hopelijk volg ik je idd snel,

Liefs,

Nina

Terug
Bovenaan