Tegen Berg tip

smeer de huid in met babyolie, laat het een nacht rusten.
En was het er 's ochtends tijdens een badje eraf.
Eventueel na een dag of twee herhalen!
Hier hebben we nu een meiske met een ontzettend zacht hoofdje

Groetjes
Hanna

Je kan ook na een nachtje babyolie, voor je het gaat wassen dus, even voorzichtig een beetje schrapen met bijvoorbeeld een oude ansichtkaart gaat het nog sneller en het werkt echt hoor!!

Groetjes Yvonne

hallo,
ons mannetje kreeg berg toen hij een paar maanden oud was en heeft het nog steeds en hij is nu 81/2 maand!! heb ook voor het slapen gaan zijn hoofdhuid met weleda babyolie ingesmeerd en geprobeerd het de  dag erna af te wrijven of met een ansichtkaart het eraf te schrapen maar het werkt niet omdat het zoooooooo hardnekkig is! ook heb ik van zwitsal de pads speciaal tegen berg geprobeerd maar dat werkte ook niet!!
zelfs nu hij geen muts meer op hoeft gaat het niet weg!
heeft iemand misschien een andere tip wat ik kan uitproberen?
groetjes

Wij smeren overal vette creme op die we ooit eens van de huisarts voorgeschreven hebben gekregen voor de droge plekjes oschilfertjes p haar huidje. Blijkt ook goed te werken tegen berg. Verdween als sneeuw voor de zon na 4 dagen lang 2x per dag smeren. Toen kwamen de korstjes stukje bij beetje los en het is eigenlijk niet meer echt teruggekomen. Als het terugkomt, smeren we haar weer een een paar dagen in en dan verdwijnt het weer. Die creme heet cetomacrogolcreme. Weet niet of het officieel tegen berg gebruikt mag worden maar het is geen hormooncreme (gewoon vette creme) dus volgens mij kan het geen kwaad.

groetjes,
Anna

Terug
Bovenaan