tegen beter weten in??

Je zult het niet geloven, maar ik kon weer mijn NOD niet afwachten, ik kocht alvast een dubbele cb.
vooral omdat ik nog steeds misselijk ben en haast niet op mijn borsten kon liggen (gevoelig)dacht ik ach waarom niet nu meteen.
Gewoon een dom streepje, ik zal de wol en breipennen maar weer opbergen.
Bij de advokaat het advies gehad om met m'n verstand op oneindig het halfjaar(okt) af te wachten en dan hakken we ze in de pan.
consequentie van het nu niet zwanger zijn ois wel dat ik nu drie maandjes wil afwachten, voor ik weer ga proberen.
dan weet ik in ieder geval of ik nog een baan heb.

liefs Jeanette

 
Hoi Jeanette,

de moed nog niet laten zakken hoor tenslotte is het je NOD nog niet en misschien ben je wel gewoon te vroeg met testen, neem nou in ieder geval je CB mee op vakantie als je nog niet ongi bent geworden.

Dus voor je werk moet je nog even geduld hebben om ze in de pan te hakken, ach meid des te zoeter is de overwinning dan, moet je maar denken.

Ik blijf toch nog even voor je duimen hoor want zolang je ongi er niet is, is er hoop.

Veel liefs Henriette
 
Houdt moed Jeanette! Ik sluit me aan bij Henriette. Volgens mij heb je te vroeg getest en kan je het dus altijd nog een keer proberen als de nod dag voorbij is. Wanneer heb je eigenlijk je nod dag?
En wat je werk betreft (wat een toestand zeg! Wat een eikels!)veel succes met in de pan hakken!!!!!!

liefs mutsie
 
Thanx ,Dat kon ik wel even gebruiken,NOD is morgen heb tweede cb onder in m'n koffer.
Kan ook misselijk zijn doordat ik sinds dinsdag een zwangerschapsvriendelijk slaapmiddel heb gekregen van mijn huisarts, omdat ik 's nachts niet kon stoppen met piekeren over m'n job.ik sliep nog maar drie uur (op z'n hoogst) je moet weten dat m'n vriendin-collega vorige week haar ontslag heeft genomen. doordat ze het voor mij opnam, werd ze ook pispaal.nadat ze tweemaal onwel werd met een bloeddruk van 120/220 gaf ze het op. de lol om te werken, was er voor haar af, voor het geld hoefde ze niet persé ,gelukkig.Toen stond vrijdags dan míjn baan in de interne- vakaturekrant en violá ik ook een break down.

Nou ga ik gelukkig even er tussenuit,uitwaaien, want het lijkt niet op te houden.
ga morgenochtend rond tien uur weg, ben de 24e weer terug.hoop dat ik dan heel veel blijde berichten kan lezen en zoek jullie op in het maart of april forum!!!duim duim duim

liefs Jeanette
 
Hoi Jeanette,
zit in het zelfde schuitje als jij. voel me mega beroerd, gevoelige borsten, maar ook ik heb vandaag veel te vroeg een cb test gedaan (mijn nod is 12-7) Negatief natuurlijk, gewoon eigenwijs van me! Ze zetten er natuurlijk niet voor niets op dat je pas op je nod- mag testen. Probeer het op je nod nog eens, en anders 1 dagje van te voren. Weet ook nog niet zeker of ik het ga redden hoor tot de twaalfde.
Sucses en een fijne vakantie! Uitwaaien zal letterlijk wel gaan lukken denk ik met zo'n weer!

Groetjes Anne
 
Terug
Bovenaan