tegen beter weten in.....

A

Anoniem

Guest
Eigenlijk had ik mezelf streng toegesproken niet teveel bezig te zijn met zwanger worden!!! En toch kan ik het niet laten. Heb deze maand rond mijn eisprong ipv een paar uur ruim 5 dagen steken gehad in mijn onderbuik. Sinds een kleine week wil de kat niet meer bij mij liggen. Hij lag altijd op mijn voeten 's nachts en sinds een aantal dagen ligt hij bij mijn man op de voeten. Nou las ik op internet dat dat een normale reactie kan zijn bij een kat bij een zwangerschap. Nou had ik net ook weer zo'n 10 minuten scherpe steken achter mijn schaambeen. Kijk ik net op de ovulatiekalender van babybytes (wat ik een prettige kalender vind overigens) zie ik dat vandaag mijn innesteling zou kunnen zijn. Zouden die steken het geweest kunnen zijn?? AAAAAHHHHH, nu moet ik wachten tot zaterdag voor ik kan testen!!!!! Heel irritant! ;-)

Liefs

Dieren hebben daar echte voelsprieten voor hoor! Ik lees dat we meer! Wie weet meid!

Ik hoop voor je op een positieve test volgende week!!

Wij hebben op dezelfde dag onze nod en ook ik heb afgelopen weekend steekjes en krampjes gevoeld.. ook al erg pijnlijke borsten waar nu sinds gister op de linker ook echt een duidelijke ader overloopt (nog nooit eerder gezien)!! Nu idd de laatste week wachten... Heb mezelf beloofd om er deze keer niet te overdreven over te doen en tot nu toe lukt het nog aardig.. Voel idd wel vanalles dat ik normaal niet voel maar probeer er maar rustig onder te blijven.. Hier zijn de honden juist aanhankelijker naar mij toe... Haha succes nog met wachten en wie weet zijn we deze keer aan de beurt!!! Liefs Linda

SSppannend !!

Mijn kat ligt nooit op mijn schoot maar in mijn nek op de rand van de bank , nu gaat hij pompen op mijn onderbuik en ligt er op te slapen . Mijn hond wil niet meer bij me liggen :( dus denk dat hier de hond meer last van heeft dan de kat ...

Mijn advies , wacht zo lang je kan ! ik ben nu 4 dagen over tijd en mijn test is nog steeds negatief , al heb ik alle symptomen ..om teleur stelling te voorkomen test liever later dan te vroeg !

Heel veel suc6 in deze spannende periode !

Liefss

@ alle dames, dank voor het duimen!!
Ik vind het zo spannend!

@Linda, Ik voel eigenlijk verder niets! Niet heel moe, niet misselijk, geen pijnlijke tieten. Dus het is echt spannend!

@Just-Carool Ik ben aankomend weekend niet thuis, zou zaterdag kunnen testen maar dan ben ik bij mijn familie aan het logeren en mijn man is thuis aan het werk. Dus ik test pas zondag op z'n vroegst, alleen dan kan ik niet 's morgens testen..... Lastig, lastig! Of ik moet toch zaterdag testen en dan bellen naar mijn man. Maar is toch minder leuk! Maar te vroeg testen doe ik eigenlijk nooit!

Het blijft spannend!

Liefs

Terug
Bovenaan