tegen de misselijkheid

Ik vandaag van vsm okugest gekocht. En ik heb voor het eten twee tabletjes genomen, en ik heb zowaar wat meer kunnen eten!
Of het nu echt helpt weet ik niet dat zal ik jullie na een paar dagen laten weten!
Ben tot nu nog steeds niet misselijk...

Dat is goed nieuws! Hebben die tabletjes nog bijwerkingen? Ik heb nu voor de tweede keer medicijnen van de huisarts gekregen. De eerste hielpen niets en tijdens de eerste drie dagen van deze medicijnen mag je niet autorijden (en misschien wel langer). Dat vind ik toch wel een gemis met een kind van 11 maanden :) dus die heb ik nog niet geprobeerd

Vraag bij de huisarts even om Emesafene. Ik gebruik het ook. Ik was nog niet zo ver dat ik al spuugte maar zat er tegen aan. Het zijn zetpillen je hebt ze ook als gewone pilletjes. Maar goed als je constant spuugt heb je daar niks aan. probeer het anders even.

ze hebben geen bijwerkingen. ik heb tot nu 1 x over gegeven. maar ben echt de hele dag misselijk...
ik had het even gegoogled en er zijn meer zwangeren bij wie het heeft geholpen.

als dit niet werkt halverwege de week dan zal ik de huisarts eens bellen.

Oke die pilletjes zijn ook voor opgeblazen gevoel. Ik had nu had ik me gister toch last van lucht!! Gewoon niet normaal. Maar vanmorgen was mijn buik gewoon weer plat! Dus me darmenbuikje is weer weg en tot nu wel wat minder misselijk. Maar nog ssteeds niet echt trek in eten.

Terug
Bovenaan