Tegenovergestelde van miskopen..

Het topic over miskopen was echt grappig maar er zijn ook dingen die ik gekocht heb waar ik superveel plezier van heb,ik ben benieuwd wat jullie nog hebben aan echte aanraders. Topstukken vind ik:
de wandelwagen (cameleon), het wiegje ( een mandje die je overal neer kan zetten en mee naar toe kan nemen, heel veel gebruikt.
Een autospiegel voor de achterbank zodat je je kleintje kan zien zitten in de maxicosi slechts 13 euro zou niet meer zonder willen, een wasbare zwemluier heel schattig, super handig gebruiken we heel veel.
De boodschappenhaak voor aan de wandelwagen ook super praktisch. En ik ben ook blij dat ik niet op de babyfoon heb bezuinigd want die gebruik ik dagelijks.

haha leuk !

ja wij zijn dol op onze Stokke kinderwagen !! Zijn daar zo ontzettend blij mee dat we deze hebben aangeschaft !
De Babycook is echt een topapparaat !! Voor Jari ideaal maar net zo goed voor ons (heerlijke sausjes maken we ermee!)
Mobiel vind ik ook helemaal gaaf en zo zijn er nog wel wat dingetjes :)

Wij hebben ook mooie dingen gekocht. idd babyfoon vinden we erg fijn en we hebben een dure mobiel gekocht waar kyan helemaal verliefd op is. Ook hebben we een babygym voor 5 euro van marktplaats en daar is hij ook helemaal blij mee.

Idd spiegeltje in de auto.
Waar we ook heel blij mee zijn is de easybase. Zo handig!!!!

x

De spiegel en de haak is bij ons ook echt een succes. Ook zijn we erg blij met de wipstoel. Eerst gebruikte we de schommelstoel, want dat ging ook prima hoorden we steeds uit de omgeving. Toch heel snel een wipstoel gekocht toen hij hapjes kreeg en dat gaat zoveel beter. Wij hebben babyfoon met camera, ook heel blij mee. Zeker nu jake op zijn buik ligt kijk ik veel vaker op het schermpje, hoef ik de kamer niet in. En babycooker maak ik ook heel veel gebruik van. En ons gele oefenbekertje, zonder had toch een stuk lastiger geweest voor ons!

de spiegel is idd errug handig
de bumbo, zo blij dat we hem nu hebben
de wipstoel is nog steeds ongebruikt, dus die komt nie thier in het rijtje
slaapzakjes!
de mutsy urban rider 4 in 1, dat hij van duo naar uno kan is echt super en toen de reiswieg erop ging ging mara er gewoon onderin zitten in de boodschappenmand hihi
de15euro inklapbare duo van mp, zo klein en zo handig tot nu toe
de difrax flesjes, ook deze dame zweert erbij
onze babyfoon, was maar 35 euro maar echt alles zit erop en toen ik een 2e wou (buitenmuur tussen de 2 kinderkamers) kon ik niet onder de 100 een vergelijkbare krijgen en idd op een tv scherm na is die echt super. stuiterproof en zelfs waterproof is gebleken.

Terug
Bovenaan