tegenslag.

Hoi allemaal,

Ik wil toch even mijn verhaal kwijt.Ben zwanger van mijn 2e kindje. Maar ipv lekker te kunnen genieten en aan de babykamer te werken lig ik al een week op bed met vroegtijdige weeen. Ben al bij de gynaecoloog geweest, er is gelukkig geen sprake van ontsluiting. Met het kleintje gaat ook alles goed. Ik heb geen urineweginfectie. Kortom het is een raadsel waar de klachten vandaan komen.
Weeenremmers zijn nog geen optie, ook omdat de weeen (gelukkig) niet heel regelmatig komen.

Het enige wat ik nu kan doen is bedrust nemen en hopen dat de klachten zakken.
Maar man, wat is dat moeilijk om de hele dag in bed te liggen, gelukkig heeft mijn man een bed in de woonkamer geplaatst. Ik kan niet eens helpen als mijn dochter naar de toilet is geweest of als ze niet wil eten.

Maar goed, we blijven maar vooruit kijken en hopen dat ik snel weer op de been ben.

Voor iedereen fijne paasdagen gewenst en geniet van jullie zwangerschap.

XXX
Katinka

Hoi Kantinka,

Wat vervelend...kan me voorstellen dat het lastig is dat je eigenlijk aan bed vast zit...gelukkig maar dat met de kleine alles goed gaat..hoop voor jou dat het snel beter gaat en je toch nog wat dingetjes kan doen...Sterkte en succes

Liefs,

Sam

Sjee zeg. Ik hoop dat door je bedrust de weeen wegblijven en dat je strx toch weer kan genieten van de zwangerschap.
STERKTE en ook voor jou fijne paasdagen ondanks deze tegenslag

Hey meid,

Wat een heftig verhaal. Ik kan me voorstellen dat het heel dubbel is. Aan de ene kant heb je er alles voor over om te zorgen dat dat kindje in je buik er zo lang mogelijk in blijft zitten, zodat het de beste start krijgt die je er voor wilt. Aan de andere kant lijkt met me zwaar frustrerend dat je niets kan doen. Dat je niet eens je eigen dochter kunt helpen op de momenten dat ze je nodig heeft...

Probeer te genieten van de positieve kanten. Lekker niet hoeven stofzuigen/wc schoonmaken/eten koken/... alles waar je niet altijd zin in hebt.
En je kunt eens heerlijk (zwangerschaps?)boeken of tijdschriften lezen. En hebt een excuus om nu eindelijk ook eens uitgebreid online te shoppen (wat moet je anders doen). En het weer is er toch niet naar om naar buiten te gaan!

Hoop dat je wat hebt aan mijn positieve woorden :) En voor je het weet, mag je of weer uit je bed omdat het beter gaat, of zijn die laatste paar weken van je zwangerschap voorbij en heb je een prachtig kindje, dat je alles laat vergeten.

Liefs,

T

Hoi Katinka,

Ik ben van het sept forum en heb net je verhaal gelezen,wat vervelend dat je nu al weeën hebt en het rustig aan moet doen.

Ik zelf ben ook van mijn tweede in verwachting en ik heb ook zo'n zwangerschap waar ik niet echt van kan genieten dus ik weet een beetje hoe je je voelt..

Heel veel sterkte en ik hoop dat het met rusten beter gaat...

hoi allemaal,

bedankt voor jullie lieve reacties.
Het blijft lastig dat ik niets kan, maar dat komt ook wel een beetje omdat ik echt een controlfreak ben.
Ben vandaag ' verhuisd' van mijn eigen huis naar m'n ouders. Mijn man kon niet langer meer vrij krijgen en nu zorgt m'n moeder voor m'n dochter.

Zolang ik blijf liggen vallen de weeen gelukkig mee. Mag donderdag weer naar de verloskundige. Dus we wachten het nog maar even af.

XXX
Katinka

Terug
Bovenaan