Tegenvaller....

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Vanmorgen de eerst follikelmeting gehad en het viel een beetje tegen. Ik zit nu op dag 8 en heb al 5 dagen menopur gespoten en er zat maar 1 follikel rechts en niks links.... Al die rotspuiten dus voor niks, want met de clomid had ik ook altijd al 1 of soms zelfs 2 follikels, dus het heeft niks extra's gedaan. Het was de bedoeling dat ik 2 of 3 follikels zou rijpen..... Okee, ik weet wel dat 1 nog altijd beter is dan niks, maar toch vond ik het erg tegenvallen. Vrijdag moet ik weer terugkomen om te kijken hoe die ene gegroeid is, want nu was ie 11 mm. Maar hij wilde de dosis niet ophogen, omdat deze dan al een te grote voorsprong heeft op die eventuele andere nieuwe follikels. Hij zei ook dat het de eerste maand altijd even uitproberen is met de dosis en dat als het nu niet gaat lukken dat ik de volgende poging gewoon moet starten met een hogere dosis, 1,5 ampul ofzo. Maar dat zal dan nog wel even gaan duren, want volgende maand gaan we op vakantie en nemen we even een maandje rust, even geen hormonen. Dus daarna is dan pas weer te tweede poging. Maar ik loop te hard vooruit hoor, want op zich is er nog wel een kansje dat het deze keer gewoon gaat lukken, maar de hoop is nu al een beetje in mijn schoenen gezakt.....heb er gewoon geen goed gevoel over.

Nou, bedankt voor het 'luisteren', ik ben het in ieder geval weer even kwijt.
Veel liefs, Anke

Hoi Anke,

tja,  't is anders dan gehoopt  maar wie weet wat dit ene ei je gaat brengen......Ik hoop voor je dat dit ene ei goed genoeg gestimmuleerd is om een wondertje te worden.

Houd moed de komende dagen,  en dat  ie maar lekker  mag groeien!!

Groetjes Belle

Hoi anke,
Kan me je frustratie heel goed voorstellen. Tuurlijk is dat een grote tegenslag. Uiteraard hoop ik dat je over een paar daagjes meer follies hebt. Even afwachten dan nog maar.

Liefs indy

Hoi Anke,
Kan je teleurstelling goed begrijpen hoor. Je hoopt toch op een zelfde of nog beter resultaat dan met de clomid. Maar wie weet hebben ze bij de volgende FM nog even een groeispurtje gemaakt. En anders duim ik dat deze ene zijn best gaat doen.
Liefs,
Judith

Hoi Anke
Ik zat op dag 11 en er was helemaal niets te zien en ga terug op dag 14 en er was er wel een te zien..... nu op dag 15 was ie al 23 bij 19 dus het kan echt hoor zo'n groeispurt! Ik reageerde op 50 en 100 mg clomid niet en nu op 150 dus wel.
Geef de moed niet op en in feite heb je er maar 1 nodig.......dus wie weet!

duim voor je! succes

xx Niekje

Hallo Anke,

Ik begrijp die teleurstelling heel goed.
Ik heb ook meerdere maanden gehad dat ik op dag 10 kwam en er bijna nog niks te zien was....
Maar... ik hoop dat ie echt nog snel een groeispurt gaat maken
Ik ga duimen.

succes morgen!

Liefs,
mama peet

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie hartverwarmende reacties! Had ik echt effe nodig om deze dagen tot de volgende FM weer door te komen! Morgenochtend is het weer zover. Ik hoop dat ons ene eitje van deze maand dan maar een heel mooi ei mag worden, zodat we misschien toch nog een klein kansje zullen hebben. Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs, Anke

Terug
Bovenaan