Tegenvaller

Hoi,
Ik ben vandaag 40+4 en kom net weer terug van de vk. Ze heeft gekeken of ik gestript kon worden, maar helaas: alles zit nog potdicht. Ik heb al weken last van voorweeen en de laatste dagen nog wat meer, maar er is dus niks gebeurd. Zelfs als ik nu ingeleid zou worden (wat zeker niet de bedoeling is), zou het niet zo makkelijk gaan. En dan zeggen ze dat een tweede vaak eerder komt. Ik heb wel een slaappil meegekregen en mag tegelijk 2 paracetamol nemen, zodat ik vannacht een keer door kan slapen. Mijn energieniveau is tot een nulpunt gedaald door de slechte nachten. Met name als ik lig heb ik veel last van mijn bekken en heb veel last van maagzuur. Iedere dag heb ik wel huilbuien en ik kan niets meer. Donderdag komt de vk thuis kijken of ik dan wel gestript kan worden. Ik hoop het zooooo! Ik wil ontzettend graag thuis bevallen, maar zo langzamerhand begin ik die hoop op te geven :-(
Groetjes Wendy

Ach meid toch, wat vind ik dit naar voor je. Ik hoop heel erg met je mee dat je donderdag gestript kan worden. Jeetje, zoveel voorweeen en dan npog niks gebeurd, dat is zwaar. Heel veel kracht en sterkte teogewenst en ik hoop dat je vannacht lekker slaapt!
Virtuele knuffel

Hey meid,

joh, weet precies hoe je je voelt. Ben ook 40w en 4d. Zelfs de verloskundige snapt er niets van dat ik nog rond loop, omdat ik de afgelopen 3 keer in de 39e week bevallen ben. De 4e verwachten ze dan sowieso ook op tijd. Maar helaas, niets is minder waar.
Ik zit ook al 2 weken in de voorweeen en word er ook zo moe van. Ik slaap ook heel onrustig en mijn energie is ook aan het opraken......
Met het verschil daar dat ik vandaag wel gestript kon worden en ik inmiddels 2 cm ontsluiting heb. Als het er donderdag nog niet is word ik weer gestript en evt. vrijdag naar het ziekenhuis voor een echo en ctg.
Maar ik weet dus aardig hoe je je voelt!!! Maar meid, we kunnen het! En mochten we toch in het ziekenhuis belanden (wat ik ook eigenlijk echt niet wil), dan zijn we het denk ik allemaal weer vergeten als we onze kleine in de armen kunnen houden!

Heel veel sterkte en als ik vannacht ook weer aan het spoken ben zal ik aan je denken :)

Liefs!

Kop op meisie!!!!
Het klinkt wel super zwaar, ik ben met 41w en 1 d bevallen en de laatste loodjes wegen echt het zwaarst. Maar een pleister op de wond is wel dat de kleine nu echt niet lang meer op zich laat wachten. En als die er eenmaal is dat je zo gelukkig bent dat je niet meer terug denkt aan dit moment!!!

Succes nog heel eventjes!!!

liefs Fiona

Helaas hebben ze vandaag weer niet kunnen strippen. Baarmoedermond is aan het verstrijken, maar nog geen ontsluiting. Zaterdag weer nieuwe poging.
Liefs Wendy

Terug
Bovenaan