Tegenvaller

Hoi
De laatste tijd kijk ik hier niet zoveel, heb het namelijk erg druk gehad.
Gisteren ben ik voor een extra contole naar vk geweest. Ik ben nog steeds erg misselijk, veel overgeven, sterretjes zien en hoofdpijn. Ik heb eigenlijk geen energie meer over om voor mn kereltje van bijna twee te zorgen. De drie verschillende illen die ik heb gehad helpen niet tegen de misselijkheid.

Gelukkig maakt de kleine van binnen het uitstekend, groeit geweldig, stuitert alle kanten op en heeft genoeg vruchtwater. Mijn bloeddruk was nog wel okee en nog geen afvalstoffen in de urine.

Maar nu....
Nu moet ik in elk geval de komende twee welen bedrust houden in de hoop dat het verbetert en het misschien met 16wkn beter gaat (nu14.5)
Het kwam wel ff aan. Ik had zo gehoopt dit nog zeker drie maanden te kunnen uitstellen.

Buitenom dit ben ik sinds vorige week werkloos en op zoek naar werk wat zwanger ook niet zo makkelijk is. Alles bij elkaar vind ik het toch wel spannend...

jee wat een narigheid
maar fijn dat je kindje het wel goed maakt
dat is dan toch nog een lichtpuntje
sterkte ja weet even niet wat ik anders moet schrijven

Hey meid, wat vervelend joh!
Heb je wel hulp van je partner/ouders/vrienden?

Ik weet helaas hoe je je voelt! Al 2 x opgenomen geweest ivm hyperemesis en nu ook nog steeds erg misselijk, ben nu 17,5 wk en had zoooo gehoopt dat het minder zou worden...
Bedrust is helaas erg moeilijk met 3 kids... Dus maar zoveel mogelijk bankrust...
Bijna op de helft...

Sterkte en houd de moed erin!

Hoi okkie, vervelend allemaal! Wat voor werk zoek je? Het is bijna december dus je kan altijd voor een tijdelijke kerstbaan gaan zoals relatiegeschenken inpakken of werken bij de post? Aan de andere kant zit je met zo'n baan straks weer zonder werk... Er zijn altijd wel baantjes te vinden voor een kortere periode. Misschien moet je eens langs bij een uitzendbureau. Randstad heeft altijd veel werk beschikbaar, weet ik uit ervaring. Sterkte!

Hoi mama mei,
Het probleem van tijdelijk werk is dat ik zodanig veel wordt gekort op mijn uitkering dat ik zelfs geld mort toeleggen als ik dat soort werk ga doen. Uitzendbureaus hebben helaas geen geschikt werk voor mij. Ik zoek een baan in wetenschappelijk onderzoek of de research afdelig van fabrikantennvan consumentenproducten.
Ik moet een dezer dagen overleggen het het uwv of ik in mijn huidige situatie moet blijven solliciteren of niet. Echt gedoe. Het liefst zou ik gewoon ergens aan de slag gaan voor een dag of drie in de week

Terug
Bovenaan