Tegenvaller..

Dacht ik gisteren eindelijk ongesteld te zijn geworden, bleek dit toch niet 't geval. Vandaag net als gisteren weer bloed bij de ontlasting, maar even met een spiegel bekeken... Blijkt 't dat mijn aambeien meer geworden zijn. Dat valt me tegen! Ik had er in m'n kraamtijd een beetje last van, maar toen was er weinig te zien. Terwijl mijn ontlasting wel gewoon goed verloopt, wel raar vind ik.
Sorry voor de onsmakelijke details....
Hopelijk word 't snel minder en ben ik snel wel ongesteld.. :) Onze kleine meid word al weer 8 weken, de vorige keren wel borstvoeding gegeven 7 weken, en was is 2 weken daarna alweer ongesteld. Had m'n menstruatie dus allang weer verwacht.

Hè gets. Nee dat is niet relaxed zeg.
Wat kan je daar aan doen?
Misschien wel ff de huisarts bellen.
Kan je wel gewoon zitten, fietsen etc?

En ik en dus ook nog steeds niet ongesteld. Zo raar.
Vorige keren ook bv gegeven dus toen ik daarmee stopte na drie maanden kwam de menstruatie ook gewoon op gang.

Maar nu dus geen bv en na 10 weken nog steeds niks.
Zit er wel op te wachten want dan kan ik beginnen met de pil.

En nee...ik ben 100% niet zwanger hoor haha.

Euh die aambeien check..... Heb ik ook nog van de bevalling wordt wel mínder.

Je kan gewoon beginnen met de pil hoor, is de eerste strip alleen niet gelijk betrouwbaar. Ik was perongelijk begonnen omdat ik dat dat mijn menstruatie op gang wad, maar dat zette niet door de strip afgemaakt. Daarna enorme menstruatie, veel bloedverlies en heeeeel veel last van de hormonen. Daarna nieuwe strip en alles weer Oke. Ik was bijna depressief van de hormonen dat was wel bizar.

Ik weet niet hoe lang je melk kan hebben. Denk dat.het normaal is. Als je ook nog niet ongesteld bent zijn je hormonen nog op de hol.

De allerlaatste is de King of the aambeien :) maar.... Kan wel zijn dat ze er gewoon nog zaten heb ik ook. Zijn inwendige aambeien. Komen wat naar buiten met de ontlasting en gaan weer terug. Bij mij bijna gelijk. Kan zijn dat er iets hardere ontlasting langs is gegaan, je wordt harder geperst hebt of te hard geveegd. Wel even in de gaten houden.

Succes, en ook ik/ wij hebben kwaaltjes hoor :)

Ik heb er voor de rest geen last van, dat is het gekke. Heb wel vrij grote ontlasting, (sorry weer voor de details..) misschien dat er daarom zo'n druk op komt. Vandaag trouwens weer zonder bloed, dus gaan weer de goede kant op! :)

Terug
Bovenaan