TeHa (nog een keertje)

A

Anoniem

Guest
Hiya,

Hoop dat je dit nog leest....wilde je heel veel plezier wensen in NYC. Maar dat zal wel lukken denk ik.
Als je iets nodig mocht hebben, of just in case..ofzo is hier mijn telefoon nummer 516-376-0483 (enne voor eventuele internet hijgers....vooral bellen, kost je klauwen vol met geld haha)

Ajuus, ilja

p.s herfst heeft wel een beetje toegeslagen hierzo, het is nog steeds zonnig maar best wat fris.

Hoi Ilja,

Bedankt voor je berichtje.
Morgen om 11.30 uur vertrekken we dan eindelijk naar The Big Apple!!
Ik heb er enorm veel zin in, maar dat snap je wel.

Volgens internet wordt het zaterdag 28 graden. Ik weet niet wat jij onder herfst verstaat! Haha.... voor ons is dat hoogzomer.

Mocht je nog zin hebben om een Cosmopolitan te drinken met ons kom je maar naar het Hudson Hotel. Lijkt me best leuk je te ontmoeten!
Ik heb je telefoon genoteerd. Kan nooit kwaad een bekende te hebben in zo'n grote enge stad.

Liefs,

Tessie

Ladies,

Als het ervan komt dat jullie elkaar gaan ontmoeten, willen wij WEL foto's zien natuurlijk van deze eerste intercontinentale mini-forummeeting!!! Gaaf hoor!

En Tessie, heel veel plezier in New York, het is zo'n gave stad (toch, Ilya?)

Groetjes
Susan

hoi hoi,

geen idee waarom maar ik dacht dat je de 17e vertrok, vandaar mijn korte berichtje (nou ja dat en het feit dat mijn internet connectie ineens aan epeleptie lijdt en ik steeds maar 5 minuten online ben voordat de verbinding verdwijnt.....dus bij deze ook ff voor alle jarige binkies en prinsessen die ik gemist heb...HIEP HIEP HOERA!)
Maar goed, terug naar jouw tripje.......lijkt me heel leuk om jou (en je zus toch?) ff te ontmoeten, maar jullie zullen vast enorm veel te doen hebben in een veel te korte tijd. Kan me voorstellen dat het een beetje in jullie "schema" snijdt om mij te zien. Maar nogmaals als jullie er tijd en zin in hebben dan lijkt het me erg gezellig. Misschien kun je me laten weten hoe of wat als je hier bent...via telefoon of zelf via internet op dit forum. Hoe dan ook....haha ik beloof niet beledigd te zijn als ik niet van je hoor, want dat betekend alleen maar dat jullie een geweldige tijd hebben.
Vergeet niet fooi te geven aan alles en iedereen haha dat vinden ze hier niet leuk (als je dat vergeet bedoel ik) oh en nog een tipje voor geweldige "skyline" foto's....er gaat vanuit Battery Park (waar de boot naar het vrijheidsbeeld vandaan vertrekt) een GRATIS veerboot naar Staten Island, nou is er op Staten Island geen reet te doen maar tijdens het korte boottripje kan je geweldige foto's van de stad en het vrijheidsbeeld maken en het kost je 3x niks! altijd goed dacht ik zo.

Ajuus, ilja

Hoi hoi,

Nog ff tussen het strijken en het inpakken door:

Ik kan inderdaad niet beloven dat we elkaar gaan zien, maar mocht mijn zus nog een gaatje over hebben (ze heeft namelijk een heel programma in elkaar gedraaid, helaas), ga ik je zeker bellen.
Geen idee of dat met m'n eigen GSM gaat, vast niet, maar anders via het hotel.

Bedankt voor de tip. Kunnen m'n armen voeten lekker rusten tijdens dat boottripje.

Nou, de vakantiestress heeft hier  toegeslagen. Moet nog 1000 en 1 dingen doen.
AAARRGGHHH!!

Liefs,

Tessie

Terug
Bovenaan