TeHa!!!!!!!!!

Hoi!!!!!!!!

Ik dacht al dat je ons helemaal vergeten was!
Hoe is het met je???
Wat een mooooooi ventje heb je zeg! Ik zag zijn foto bij de smoelenparade.....
Gaat alles goed met hem? Enne....hoe vindt je dochtertje het???
Vertel vertel vertel!!!!

Liefs Annet
(die zich nu ineens afvraagt of ze het wel goed heeft met dat dochtertje...)
(volgens mij weet ik zelfs haar naam....)
(of ben ik nou gek aan het worden???)
(nou ja, ik hoor het wel)

Ja TeHa, stiekum even snel langswippen hè... zo makkelijk kom je niet van ons af, haha...

Smoelenparade, waar? Wil ik ook zien... staat die van jou (annet) er ook bij? Ik ga even terugzoeken.

Op het oktober 2006 hebben we ook een hele serie met foto’s van vlak na de geboorte en nu. Super leuk om te zien en wij staan er voor de verandering ook een keer tussen, jeeeee.

Liefs S. en Stijn

Hoi dames,

Ooohh.. ik wist niet dat ik gemist werd, hihi.

Met ons gaat alles goed. En ja Annet, ik heb idd een dochter en ze heet Juli (had je het goed?). Ze vind 'm geweldig, gelukkig! En andersom ook hoor. Finn ligt regelmatig helemaal dubbel om z'n grote zus.
Ik kom hier regelmatig kijken of er nog nieuwtjes zijn maar dat is meestal op m'n werk omdat ik er daar wel tijd voor heb (ooooh! Haha). Maar ik kan daar op de één of andere manier niet reageren, heel vaag. Dus ik hou jullie wel in de gaten hoor!

StePH, die smoelenparade is die van de mama's met kindjes. En daar sta ik met m'n grote tokus ook tussen.
Ben jou foto van Stijn gaan opzoeken. Goh, da's toch wel ff schrikken als je dat zo ziet, zo'n kruimeltje in die couveuse. Maar als je 'm dan nu ziet...! Hij groeit als kool zo te zien. Dus niet meer zo onzeker zijn over van alles en nog wat hoor. Je doet het geweldig!

Zo, hier nog een fotootje van ons drietjes. Gisteren nog gemaakt.

Kussss...

Tessie

Stelletje schatjes op een rij!

Hihi, nu heb je een gezicht, praat toch heel anders hè...

Ben aanhet werk dus moet weer door anders wordt de baas boos, haha

Liefs PH

Haha, ja ik had het goed.
Wat fijn dat alles goed gaat bij jullie.
En, hoe kan ik je nou niet missen? Ik ken je al van twee forums terug!
Dus toen ik je ineens weer zag reageren...werd ik nieuwsgierig..hihi
Maarre, hier gaat ook alles lekker, dus niks te klagen.

Enne....leuke foto!!!!!!
Dikke knuf Annet

Terug
Bovenaan