TeHa

A

Anoniem

Guest
FF een klein weerberichtje voor NY....zoals het er nu uitziet is het zonnig maar niet te heet. Het weer is een beetje raar op het moment....gisteren een enorme storm, het kwam echt met bakken uit de lucht...harde wind en onweer etc. En vandaag is het prachtig mooi weer, wordt het ongeveer 24 graden. Het ziet er naar uit dat het mooie weer blijft nu. (maar breng een regenjas haha) overigens is het als het hier stormt nog steeds een graad of 25 dus koud is het niet.

Ajuus, ilja

Hoi Ilja,

hoe was de sfeer in NY op 11 sept?? Ik heb weer de docu's gezien en een trage film over   mensen in vliegtuig die gekaapt was door terroristen.

Het raakte mij weer, weer die verbijstering en angst. Hoe gaat dat bij jullie of gaat het leven gewoon door (kan het mij bijna niet voorstellen)?

Maar goed ik ben niet teha, ookal zie ik een tripje NY echt wel zitten.

Liefs Renske

Hey Ilja, bedankt voor je reactie.
Ik zal het weerbericht maar goed in de gaten houden dus.
Zal wel wennen worden die "tropische" temperaturen daar t.o.v. die herfst hier.

Ik moet zeggen dat ik er af en toe wel wat zenuwachtig van wordt als je die foto's en beelden weer ziet van 9-11. Brrrr... je zal het toch maar meemaken.

Maar goed, ik geloof dat de Sex and the city-tour al geboekt is en nothing gonna stop me now!!

Liefs,

Tessie

Terug
Bovenaan