Teken de petitie voor uitbreiding zwangerschapsverlof!

Hallo allemaal,

Op de site www.babysabbatical.nl staat een petitie die je kunt tekenen  voor het verlengen van het zwangerschapverlof van 16 weken naar 1 jaar.
Deze petitie zal aan de regering aangeboden worden.
Zoals we allemaal weten is het zwangerschapsverlof veel te kort en is het belangrijk voor jezelf en je kindje om er het eerste jaar als je dat wilt  voor hem/haar te zijn.
Lees meer over dit initiatief op de site.

Dit initiatief is te vinden op: http://www.babysabbatical.nl/petitie.html  Steun Beatrijs Smulders de bekende verloskundige en teken de petitie!

Groetjes Dankbaar

Ik heb het gelezen maar vind zelf een jaar overdreven. Kan je niet werken is er altijd nog de ziektewet. Een beetje langer verlof na de geboorte is wel lekker. Maar een jaar.
Dat betekend dat je jaren met verlof kan zijn. Ik had 3 kinderen in 2,5 jaar. Dat is dan zeker 3 jaar betaald verlof. Hoeveel mensen denken niet over een 2e in korte tijd. dat betekend dat je gezond en fit ben dus ook wel kan werken.
Maar goed, als ik straks na de bevalling lekker lang vrij ben zou dat wel een rust geven in het gezin. het wordt toch onze 5e. (en de oudste is 8, dan net 9)
Stel dat ik het omreken. 5 kinderen in 8 jaar. dat betekend 5 jaar betaald verlof en 3 jaar werken. Welke baas neemt dan nog een vrouw aan.

Terug
Bovenaan