Teken de petitie voor uitbreiding zwangerschapsverlof!

Hallo allemaal,

Op de site www.babysabbatical.nl staat een petitie die je kunt tekenen  voor het verlengen van het zwangerschapverlof van 16 weken naar 1 jaar.
Deze petitie zal aan de regering aangeboden worden.
Zoals we allemaal weten is het zwangerschapsverlof veel te kort en is het belangrijk voor jezelf en je kindje om er het eerste jaar als je dat wilt  voor hem/haar te zijn.
Lees meer over dit initiatief op de site.

Dit initiatief is te vinden op: http://www.babysabbatical.nl/petitie.html  Steun Beatrijs Smulders de bekende verloskundige en teken de petitie!

Groetjes Dankbaar

Een jaar?? Dat lijkt me heerlijk, maar helaas zit dat er voor mij niet in (ondanks wat de regering uiteindelijk ook beslist). Heb namelijk eigen bedrijfje, dus mag al blij zijn als ik straks echt 16 weken heb. Vind mijn werk heel leuk, en zou ook zeker niet willen stoppen, maar het lijkt me toch relaxter als je 16 weken (of een jaar!) thuis bij je kindje kan zijn zonder dat je je zorgen hoeft te maken of alles wel goed gaat.

Maar, voor alle anderen die niet in een soortgelijke situatie zitten, en die graag meer tijd thuis zouden willen hebben, hoop ik dat het lukt.

Groetjes,
Willemijn.

Terug
Bovenaan