Teken deze petitie, jullie willen toch ook het beste voor je kind!!

Hallo dames,

Teken de petitie voor het behoud van de gastouders!!! Als alles door gaat komen er straks duizende kinderen op 'straat' te staan en worden de wachtlijsten voor kdv nog langer!
www.behoudgastouders.nl

Hi,

Ik snap best dat gastouders behouden moeten worden! Maar om nu te zeggen dat het het beste is voor je kind, ben ik het niet mee eens. Ieder kind is anders, iedere ouder is anders en iedere opvangouder is anders. Wij hadden gastouders en zijn daar mee gestopt. Onze zoon gaat nu 3 dagen naar de kinderopvang. We hadden geen betere keuze kunnen maken! Maar dat is voor ieder persoonlijk verschillend.

Succes allemaal.

Gr. Tamara.

tja, na mijn idee is het beste voor je kind gewoon bij mama of papa blijven maar goed.
k snap best dat het soms niet anders gaat hoor, begrijp me niet verkeerd.
zal ook netjes de petitielijst tekenen, als ik daar andere mensen mee kan helpen.
maar of het t beste is voor een kind???
ik ben van mening van niet.

ik ben ook geen fan van gastouders, maar daar gaat het nu niet om. Je moet er toch niet aan denken dat je je kind(eren) ineens niet meer naar een (gastouder)opvang kan brengen. De wachtlijsten bij de KDV's liegen er niet om. Dit dient rustig afgebouwd te worden totdat je bij een KDV terecht kan. En dat heeft onze regering nog niet goed geregeld.

Terug
Bovenaan