Teken ook de petitie voor uitbreiding van het zwangerschapsverlof!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Op de site www.babysabbatical.nl staat een petitie die je kunt tekenen  voor het verlengen van het zwangerschapverlof van 16 weken naar 1 jaar.
Deze petitie zal aan de regering aangeboden worden.
Zoals we allemaal weten is het zwangerschapsverlof veel te kort en is het belangrijk voor jezelf en je kindje om er het eerste jaar als je dat wilt  voor hem/haar te zijn.
Lees meer over dit initiatief op de site.

Dit initiatief is te vinden op: http://www.babysabbatical.nl/petitie.html  Steun Beatrijs Smulders de bekende verloskundige en teken de petitie!

Groetjes Dankbaar

Hallo dames,

Ik plaats dit bericht even omhoog.
Het is zo belangrijk dit te tekenen ook als het misschien voor jou hierna niet
meer van toepassing is.
En als jij het te lang vind om een jaar thuis te zijn bij je kindje mag je gewoon
drie maanden nemen het is geen verplichting.
Maar voor degene die dit wel graag willen is het fijn als er voor getekend word.

Dus dames allemaal doen alsjeblieft.

Groetjes dankbaar

Goed initiatief!!
Ga meteen tekenen!

Groetjes Rimke
19+6 weken

Heb gisteren getekend.
Zou toch geweldig zijn als je een jaar met je kindje thuis kan blijven!

Dan heb je ook nog wat meer tijd en ruimte om te zoeken naar opvang voor als je wel weer aan het werk gaat! ideaal toch!

grt
Anita

nou ik ben ook voor hoor. mijn naam staat erbij.

gr. bambi

Dank je wel meiden!
Dat er nog maar veel mogen volgen die met ons tekenen!
Zodat we niet meer huilend met 10 weken ons kindje naar het kinderdag verblijf
hoeven brengen.

In Zweden is dit heel normaal. Alle vrouwen krijgen daar (betaald) zwangerschapsverlof voor een jaar. Kinderen onder een jaar oud komen daar ook niet op kinderdagverblijven etc.

Ook hier in Canada krijg je een jaar zwangerschapsverlof, de eerste 6 week na de bevalling krijg je je volledige loon doorbetaald de rest van de tijd een percentage van je loon!
Hoog tijd dat Nederland dit voorbeeld volgt!

Groetjes Ponoka

Terug
Bovenaan