Teken van leven...

Lees wel mee maar weinig reageren, dus vandaar weer eens een berichtje van onze kant.

De 1e 2 maanden van 2009 heel druk en hectisch...man heeft het druk met eigen bedrijfje, ik wist niet of ik mocht blijven op de school waar ik nu werk enz enz.
Maar wat het werk betreft, ik heb nu een voorlopig contract met de school en niet meer met het uitzendbureau. Eindelijk na bijna 5 jaar een contract ook al is ie voorlopig!
Zat een beetje in zak en as, wonen nu bijna 5 jaar in het noorden maar al die tijd voor mij geen vastigheid wat werk betreft. We hadden het er al over om te gaan verhuizen. Wil ik niet maar ik wil ook een baan.
Ik heb het heel erg naar mn zin op de school waar ik nu werk en ze hebben al meerdere keren aangegeven dat ze blij met me zijn....joepie!
Dus dit geeft een beetje meer rust in mn koppie.

Mike is een boefie, wie niet op deze leeftijd hahahah
Helemaal fan van Thomas de trein, kent alle namen, zingt de liedjes mee!
Gaat sinds oktober  '08  naar het kdv en hij gaat er huppelend heen...joepie poepie zegt hij  in de auto. En hij heeft zich enorm ontwikkeld de laatste maanden. Hij zat eerst bij gastouder en kon niet zo goed praten, sinds het kdv kletst ie de oren van je hoofd!
En zegt alles wat wij ook zeggen, vingertje wijzen..'ik dacht het niet'   zeggen  als wij iets van em willen. Opletten dus met wat we zeggen!

Nog ff wat foto's en dan stop ik er mee!!

liefs jen en mike

Dat is nog eens goed nieuws! Geen zekerheid met werk kan veel kopzorgen geven..

Hopelijk wordt je contract straks een keer een vaste aanstelling!

Laat maar zien wat je in huis hebt!

En Mike wordt al een echte kerel hè.. leuk!

ps: wat voor eigen bedrijfje heeft je man als ik vragen mag? Dacht dat hij op de ambulance reed.. of een combi?

Gr Esmé mv Kay en ???

Hoi Jen,

gefeliciteerd met je contract, dat is in deze tijd uitzonderlijk!

Even nieuwsgierig, werkte je al 5 jaar op uitzendbasis bij deze school?? En de hele tijd bij hetzelfde uitzendbureau? Als ik dit zo beluister, heb jij recht op een vast contract en een heleboel andere rechten.

Mijn advies is: go with the flow zolang je contract duurt, maar als ze m hierna ineens niet zouden willen verlengen of naar beneden aan willen passen, dan zou ik daar maar niet zomaar mee akkoord gaan.

groetjes

Esther

Jullie zien er stralend uit zeg! Lekker hoor, eindelijk een beetje vastigheid in je werk. Ik kan me voorstellen hoe je je voelt hoor, na je verhuizing. Ik woon nu 10 jaar in het dorp hier en pas nu ik getrouwd ben en kinderen heb en veel vrijwillergwerk doe binnen de voelbalvereniging voel ik me hier een beetje thuis... Ik zal helaas wel altijd "import" blijven, hihihi!

Liefs, marieke

Hai!

@ Esmé klopt idd wat je zegt..mn man is ambulanceverpleegkundige. Maar sinds een klein jaar heeft hij/hebben wij een bhv bedrijfje....website    is bhv groningen aan elkaar en .nl natuurlijk hahaha
Het loopt heel goed eigenlijk, om eerlijk te zijn had ik het niet verwacht.  Dacht dat het een bevlieging was van manlief maar hij is er heel serieus mee. Maand maart errug druk zelfs!

@Esther, nee hoor geen 5 jaar via uitzendbureau, als het wel zo was had ik al lang iemand over de tafel heen getrokken hahaha
Nee ben in 2007 op een school in hoogezand begonnen, daar een jaar gewerkt, duistere reden waarom ik weg moest. Eigenlijk nu wel heel blij want sinds zomer 2008 dus werkzaam op fijne school, ook vmbo. En sinds 12 feb met contract.
De 1e drie jaar werkeloos geweest en in de ziektewet, maar wel solliciterend omdat ik gek werd thuis en ook weer niet..vaag hé?
Mike is in aug 2006 geboren dus ik heb wel een vol jaar van hem thuis kunnen genieten en daar ben ik wel heel blij mee!

liefs jen en mike

@Marieke,
Import voel ik me hier absoluut niet,behalve als ze echt gronings in mn bijzijn gaan praten. Maar dan zeg ik gewoon of ze normaal abn willen praten of voor ondertiteling moeten zorgen!
Het gekke is juist dat ik me hier in het noorden veel meer thuis voel dan ik me ooit in den haag (heb er dus 30 jaar gewoond)  heb gevoeld. Daarom wil ik ook helemaal niet terug verhuizen.
Het heeft een soort rust gegeven hier wonen, heeft met verleden te maken..hoef niet meer over mn schouder te kijken en kan lopen waar ik wil!

liefs jen en mike

Jen! Wat fijn voor je, een contract! Gefeliciteerd meid! Vind het zo heerlijk voor je dat je nu wat meer vastigheid (rust in je hoofd) hebt! Super!

We spreken binnenkort weer wat af hoor!

Groetjes,
Ellen en Julian

Terug
Bovenaan