teken van leven!

nou nog eens typen dan maar,hij wou niet!
maar hier ben ik dan weer! eindelijk weer eens een pctje thuis.
met felix gaat alles goed,die groeit als kool! alweer bijna 9 kilo en meneer loopt al haast! aleen de nachten zijn nog zwaar want hij wordt nog altijd snachts wakker.
met de oudste jari gaat het ook allemaal goed alleen helpppp hij is zoooo jaloers op felix!
slaan,knijpen,haartjes trekken..stomme dingen tegen hem zeggen..ja wat moet je ermee aanvangen..ben vannochtend naar de hiuisarts geweest omdat ik het gewoon niet meer weet..en hij vond het verstandig om de kinderpsycholoog in te schakelen.
ik kan ze nooit even alleen laten..altijd maar uitkijken enz...zeer frustrerend dus..
verder met mij wel alles oke.
nog altijd in de strijd met de kilos hahaha.
nou tot lees!
liefs kim

Wat leuk dat je ook even weer een berichtje plaatst.
Fijn om te lezen dat alles goed gaat met felix. Het gaat hard hé met die kleintjes.
Jammer dat jari er meer moeite mee heeft. Je zou eventueel ook naar een othopedagoog kunnen gaan. Die zijn er op het gebied van opvoeding en kunnen je ook tips enz geven. Wij zijn er toen ook met onze oudste ( Yordi) heen geweest toen hij 1,5 jaar oud was, omdat ik niet meer wist wat ik er mee aan moest. Hij zat toen namelijk al vervroegd in de peuterpuberteit werd mij toen verteld. En wij hebben toen goede tips gehad hoe we met hem om moesten gaan enz enz.
En ook fijn dat met jou ook ales goed gaat. Tja die ellendige kilootjes ook he hahahha.

Met Quinn gaat ook alles goed en die groeit net als felix ook als kool. 22 sept weer naar het cb toe. De laatste keer was hij bijna 8 kilo en 64 cm. Onze kleine boedha hahha.

Succes met de situatie van jari.

Liefs marielle Quinn 5,5 maand

HE!

Ik had een poosje geleden al eens een topic geopend of iemand wist hoe het bij jou was.
Nou daar ben je weer! Leuk.

Jammer dat het toch allemaal wel lastig gaat met Jari. Volgens mij gebeurd het vaak dat kindjes wel even jaloers zijn. Maar zo lang, en zo heftig. Goeie stap dat je nu naar de huisarts bent geweest.

Hier gaat alles ok met Andries. Prive voor mij minder. Maar manneke doet het goed. Geen idee hoe zwaar hij is. Denk iets van 7,5 kilo ofzo. Heb hem vanochtend even gemeten en hij was 70 cm.

Staan, zitten of lopen? Nee daar is meneer absoluut nog niet mee bezig. Heb het gevoel dat we al weken tegen een tandje aanhangen. Maar ik zie en voel nog niks. Zie alleen alle symptonen.

Ben je nu weer vaker bij ons? Gezellig.

Groetjes,
Margreet
Mama van Andries al bijna weer een half jaar!

Leuk dat je er weer bent!
Jeetje, 9 kilo, wat een reus!!
Moeilijk zeg dat Jari er zo'n last van heeft. Dat is wel heel zwaar als je hem altijd in de gaten moet houden met Felix! Ik moet dat ook wel hier, maar dat is meer omdat Vera zo enthousiast omgaat met Olivia en haar speelgoed wil geven dat niet geschikt is.

Hopelijk helpt de kinderpsycholoog!

Leuk dat je er weer bent!!!!

Oh wel jammer om te lezen hoe het gaat maar mijn respect dat je iig aan de bel hebt getrokken, voor extra hulp!! Want ja geef je gelijk dat je zo het op de beste manier zou kunnen oplossen. hoop ook dat je echt goede hulp zal krijgen!
En wow al zo'n gewicht en zo ver. Rebecca weegt nu 6780gr en ong 67 cm.
Maar hoop om weer regelmatig je updates te kunnen lezen.

Groetjes Pauline

Terug
Bovenaan